שוב עומד למכירה: הזדמנות קנייה לבית מהאגדות

בית בסגנון שלגיה ושבעת הגמדים מוצע כעת למכירה בוושינגטון ■ הבית הציורי בעל ארבעת חדרי השינה ממוקם באזור מיוער בגודל של 5 דונם בפאתי העיירה Olalla ■ יש לו גג בעל קימורים חדים, גשר עץ זוויתי ובית עץ משעשע במיוחד ■ כעת הוא גם מוצע למכירה בהנחה

נדלן ארה"ב / צילום: רויטרס

אם נמאס לכם לתור אחר בית החלומות שלכם, אולי כדאי תשקלו לעבור לבית מהאגדות? בית בסגנון שלגיה ושבעת הגמדים מוצע כעת למכירה בוושינגטון. הבית בעל ארבעת חדרי השינה ממוקם באזור מיוער בגודל של 5 דונם בפאתי העיירה Olalla. הבית נבנה ב-1970 על-ידי ריצ'רד וקרן מורגן, שאהבו את האגדה של האחים גרים שעובדה לסרט המפורסם של וולט דיסני.

הבית, שגודלו 260 מטר רבוע, הוא גרסה נהדרת לקוטג' של הגמדים מסיפור שלגיה. הוא בעל גג בעל קימורים חדים, גשר עץ זוויתי ובית עץ משעשע במיוחד.

הבית עשוי להראות כלקוח מאגדת האחים גרים, אבל יש לו 5 חדרי שירותים, את כל הנוחויות המודרניות וחיבור אינטרנט מהיר. בבית יש גזע עץ המטפס לקומה שנייה בעלת מרחב פתוח. לבית יש גם אח, ספא וגינה רחבת-ידיים עם עצי פרי. המשפחה שבנתה את הבית התגוררה בו עד שנת 2005, עד שנרכשה על-ידי אדם ששימר את הסגנון הייחודי.

הנכס כבר הוצע למכירה במחיר של 825 אלף דולר, אך מזה כשנה שלא נמצא לו קונה. כעת המחיר ירד ל-775 אלף דולר בלבד, וייתכן כי מדובר בהזדמנות בלתי חוזרת עבור אלה מביניכם שרוצים לממש את החלום ולגור בבית מן האגדות.