בעקבות התלונות נגדו: לבנת פורן נפרדת מגבי גזית

גזית, שיצא לחופשה מתוכנית הרדיו שלו בשל תלונות על הטרדות מיניות, קריין את תשדירי הפרסום של החברה ■ פורן ל"גלובס": "החלטנו להיפרד מגבי בשלב הזה ולתת לו לעשות את מה שהוא צריך לעשות כדי לנקות את שמו"

גבי גזית לא יקריין עוד את תשדירי חברת לבנת פורן העוסקת במימוש זכויות רפואיות. פורן, העומדת בראש החברה הנושאת את שמה, שלחה היום (ב') מייל לעובדיה ובו הבהירה כי ההתקשרות בין הצדדים תיפסק על רקע פרסומי הימים האחרונים.

בשיחה עם "גלובס" אמרה פורן: "החלטנו להיפרד מגבי בשלב הזה ולתת לו לעשות את מה שהוא צריך לעשות כדי לנקות את שמו".

כזכור, ביום חמישי האחרון החליטו בתחנת הרדיו FM103 כי על רקע העדויות נגדו לפיהן הטריד לכאורה מינית, גזית ייצא לחופשה מהגשת התוכנית היומית אותה הוא מגיש בתחנה. "בהמשך לבירור נרחב שנערך אצלי בעניין עם גזית, הודיע לי השדרן כי הוא מבקש לצאת לחופשה. קיבלתי את בקשתו, ועל כן לא הוא ישוב ביום ראשון הקרוב אל המיקרופון", נמסר מטעמו של מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק.

הטענות נגד גזית החלו לצוץ בשבוע שעבר עם ציוץ של העיתונאית דנה ויס, מגישת "חדשות סוף השבוע" בחברת החדשות, שכתבה: "תחשוב טוב, גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה? ככה. כי אתה יכול. בשגרה".

בעקבות עדותה של ויס, אותה הכחיש גזית, התפרסמו עוד מספר עדויות של נשים שעברו חוויות דומות. אחת מהן, שימרית סקורניק-פלג, כתבה בשבוע שעבר בעמוד הפייסבוק שלה: "גבי גזית החצוף. אין לך טיפת בושה. שקרן עלוב. גם אותי נישקת בפה. נשיקה רטובה ומגעילה שתלווה אותי עד סוף חיי. 13 שנים עברו מאז, הייתי בסך-הכול ילדונת בת 26... אי-שם במטבחון הצר של אולפני הרדיו האזורי, הדפת אותי אל המקרר בהפתעה. כמה גועל, אינני יכולה אפילו להיזכר בזה".