זמן לשלוח קו"ח: התפנתה "המשרה הטובה ביותר בעולם"

אם אתם בעניין של לקבל 10,000 דולר לחודש על רביצה ושיטוטים בחופים מרהיבים, תוך כדי לגימת פינה קולדה והעלאת פוסטים לרשתות החברתיות - אולי יום המזל שלכם הגיע ■ אתר התיירות Cancun.com פרסם לאחרונה משרה חדשה המוגדרת "אחראי חוויית קנקון", ואם זה לא מספיק - גם השכר נדיב במיוחד

קנקון מקסיקו/ צילום: מתוך הוידאו
קנקון מקסיקו/ צילום: מתוך הוידאו

אם אתם בעניין של לקבל תשלום על רביצה ושיטוטים בחוף, תוך כדי לגימת פינה קולדה והעלאת פוסטים לרשתות החברתיות - אולי יום המזל שלכם הגיע: אתר התיירות Cancun.com, המתמחה ביעד התיירות הבינלאומי קנקון והסביבה, בחוף המזרחי של מקסיקו, פרסם בימים אלה דרישות למשרה המוגדרת "אחראי חוויית קנקון", שיהווה את הפנים שמאחורי המותג.

בעבור התענוג הזה מוכנים לשלם לכם 60 אלף דולר לחצי שנה. בין דרישות התפקיד: שיטוט בחופי קנקון והעלאת פוסטים מהחוויות המתרחשות בהם. נוסף על התשלום הנדיב של 10,000 דולר בחודש, יקבל הזוכה המאושר בגישת VIP לכל המועדונים והפעילויות, ואף ישולמו לו/לה הוצאות מחיה.

באתר האינטרנט שנבנה לצורך תיאור המשרה והגשת מועמדות, נכתב עוד כי דרישות התפקיד כוללות גם לינה במיטות מפנקות ומפוארות במיוחד, חיפוש רצועות חוף בתוליות, טיפוס על פירמידות בנות 3,000 שנה, שחייה עם כרישים לוויתניים וגם עיסוק ב"עבודה מעוררת הקנאה ביותר בעולם".

תקופת העבודה היא ממארס עד אוגוסט 2018. מועד אחרון להגשת המועמדות: 17 בדצמבר. כדי להגיש מועמדות, עליכם לשלוח קטע וידאו שלכם באורך של דקה, שבו תסבירו מדוע כדאי לבחור בכם. "אין צורך בניסיון קודם", נכתב באתר. "אם אתה יודע לצלם סרטון וידאו פשוט, הגש מועמדות".