שלושה שבועות לפיצול ערוץ 2: עזיבות בקשת וברשת

סמנכ"ל הפיתוח של קשת, אסף בלכר, עוזב את תפקידו בחברה לאחר כשנתיים ■ יעלי אבנרי, מנהלת מחלקת הבידור של רשת, נפרדת גם היא מהתפקיד לאחר פחות משנה

רשת קשת וערוץ 10
רשת קשת וערוץ 10

אסף בלכר, סמנכ"ל הפיתוח של קשת, מסיים את תפקידו לאחר כשנתיים בחברה. בלכר הגיע לקשת לאחר יותר מעשור שבמהלכו עבד בתעשיית הטלוויזיה בארה"ב. בתפקידו האחרון לפני ששב לישראל עבד בחברת ההפקות האמריקאית דיק קלארק ששיתפה פעולה עם קשת. ככל הידוע, בימים אלו בוחנים קשת ובלכר אפשרות כי שיתוף הפעולה ביניהם יימשך גם לאחר עזיבת בתפקיד. מקשת לא נמסרה תגובה רשמית.

במקביל, ל"גלובס" נודע כי יעלי אבנרי, מנהלת מחלקת הבידור ברשת, עוזבת את תפקידה לאחר פחות משנה. אבנרי, בעלת ניסיון בעריכה של תוכניות ריאליטי כמו היפה והחנון והישרדות, החליפה בתפקיד את אייל אופנהיים. מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו מודים ליעלי על תקופה פורה ומאתגרת עם ההכנות למעבר לערוץ 13, בטוחים שהיא תמשיך להצליח ושדרכינו יפגשו בהמשך".

בתוך כך, עזיבה של בכיר באחד מערוצי הטלוויזיה שאינם קשורים לפיצול. ל"גלובס" נודע כי אייל פאר, שמונה לפני כחצי שנה למשנה למנכ"ל ערוץ 20, יסיים בסוף השנה את תפקידו בערוץ. פאר שימש במשך שבע שנים כמנכ"ל תחנת הרדיו 103 FM, ולפני כן מילא תפקידים בכירים ברשת שוקן, ב"הארץ" ובדה מרקר. פאר אישר את הפרטים.