מה שקורה בגל"צ: מנהלת תוכניות חדשה ועזיבה במע' החדשות

איילת טריאסט מונתה למנהלת התוכניות של התחנה הצבאית במקומה של מאיה להט-קרמן שעזבה לפני 3 חודשים ■ במקביל, אדר קרפיול, ששימשה כסגנית ראש מערכת החדשות, עוזבת את תפקידה

איילת טריאסט מונתה למנהלת התוכניות של גלי צה"ל. טריאסט, בוגרת גלי צה"ל, שימשה בשנים האחרונות כעורכת ראשית ומנהלת הרדיו של המרכז האקדמי הבינתחומי בהרצליה וכמרצה בבית הספר לתקשורת במרכז. היא תחליף בתפקיד את מאיה להט-קרמן, שהתמודדה על תפקיד מפקד גלי צה"ל מול שמעון אלקבץ ועזבה את התחנה לפני 3 חודשים.

במקביל, אדר קרפיול, שמונתה לפני כשנה לסגנית ראש מערכת החדשות, הודיעה היום (א') כי היא תעזוב את תפקידה בחודש הבא. קרפיול מונתה לתפקיד בגיל צעיר יחסית למה שהיה מקובל קודם לכן בתחנה, כשהחליפה את הדר שיפר שעזב לערוץ 10, ובמשך רוב הזמן כיהנה תחת אבי ברזילי, שגם הוא עזב את התחנה בחודשים האחרונים. עדיין לא ידוע מי ימלא את מקומה של קרפיול ויכהן כסגנה של איליאיל שחר, אך אפשר להעריך כי בהתאם לקו שמוביל מפקד התחנה, שמעון אלקבץ, יהיה מדובר בגורם מתוך התחנה.

טריאסט החלה כאמור את דרכה בגלי צה"ל כחיילת ולאחר מכן המשיכה בתחנה כאזרחית עובדת צה"ל. בהודעה שפרסמה היום התחנה נכתב כי טריאסט הגישה מגוון תוכניות מוזיקה, ובנוסף לכך ערכה והגישה תוכניות בידור וסאטירה ותוכנית אקטואליה רכה, קריינה חדשות, הפיקה מבצעי שידורים מיוחדים ועסקה בהפקה ובכתיבה לתכניות שונות.

מטעמה של טריאסט נמסר היום: "מבחינתי זו הזדמנות נדירה ונרגשת לפגוש את התחנה מחדש בעידן שונה המציב אתגרים מורכבים לרדיו בפרט ולתקשורת בכלל. אני מאמינה מאד בחזונו של המפקד החדש של התחנה, שמעון אלקבץ, לטפח טאלנטים מתוך התחנה ושואפת לחבר את התחנה לחיילים דרך העולמות האינטרנטיים והדיגיטליים שבהם הם מצויים".

אלקבץ מסר: "אנו שמחים על הצטרפותה של איילת, בוגרת התחנה, לתפקיד מנהלת התוכניות. לאיילת יש ניסיון עשיר ומגוון, והיא מביאה עמה ערך מוסף חשוב לעולמות התוכן החדשים שבהם תפעל התחנה בשנים הקרובות".