שרה נתניהו משיבה לתביעת שירה רבן ומאיימת בתביעה נגדית

עורך דינה של אשת רה"מ: "מי שהגה את התביעה ההזויה והמוזרה לא הבין כי לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור. עתה, משהתברר לכל כי לא מדובר בתביעה במובנה המשפטי אלא בתרגיל תקשורתי הזוי, אפילו אמצעי התקשורת המוטים ביותר כבר אינם מאמינים לתובעת"

שרה נתניהו  / צילום: ליאור מזרחי
שרה נתניהו / צילום: ליאור מזרחי

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, מתכוונת להגיש תביעה נגדית נגד שירה רבן, עובדת מעון ראש הממשלה לשעבר שתובעת את נתניהו. נתניהו הגישה היום (ה) לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים את תשובתה לתביעה שהגישה נגדה רבן.

באמצעות עו"ד יוסי כהן מצהירה נתניהו כי תביעת רבן היא שקרית, וכי בכוונתה להגיש תביעה נגדית נגד העובדת. עוד כותבת שרה נתניהו כי תביעתה של רבן היא תביעה "הזויה ומוזרה".

לדברי נתניהו, "מי שהגה את התביעה ההזויה והמוזרה לא הבין כי לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור. עתה, משהתברר לכל כי לא מדובר בתביעה במובנה המשפטי אלא בתרגיל תקשורתי הזוי, אפילו אמצעי התקשורת המוטים ביותר כבר אינם מאמינים לתובעת, והיא הפכה תוך זמן קצר למושא ללעג ולביקורת קשה שהציבה גבול בין הליך משפטי לאבסורד".

נתניהו מוסיפה וכותבת כי בא-כוחה של התובעת (אורן גרוס. ח"מ') הוא איש תקשורת ותיק - "מה שמסביר אולי את העובדה שבמקום כתב תביעה משפטי נכתבו סיפורי בדים המתאימים לתקשורת צהובה".

לגופם של דברים, נתניהו מכחישה את שלל הטענות של רבן נגדה, טוענת כי רבן עבדה בקומה 2 כ-70 שעות עבודה "נטו" ונפגשה עם שרה נתניהו מספר פעמים לזמן קצר בלבד.

נזכיר כי בתביעה בסך כרבע מיליון שקל טוענת רבן, שעבדה כחודש במעון ראש הממשלה, כי היחס של גברת נתניהו אליה היה כאל שפחה. כתב התביעה טוען להעסקה פוגענית ומתאר שורה של התעמרויות לכאורה של נתניהו ברבן בתקופת עבודתה במעון.

לפי התביעה, סביבת העבודה הפוגענית והבלתי נתפסת של התובעת כללה בין היתר צעקות רמות, השפלות ("את גוש של כלום"; "את לא שייכת למשפחת נתניהו"; "לו הייתי יודעת שאת כזאת נמוכה, לא הייתי מקבלת אותך לעבודה" ועוד), הטחות אשמה לא מבוססות ואף איומים מילוליים ופיזיים.

עוד נטען כי חרפות ועלבונות היו עניין שבשגרה בקומה השנייה במעון ראש הממשלה, וכי הדבר הטיל מורא ופחד על שתי "השפחות". לדברי התובעת, לא פעם הפכו תקריות פעוטות להתפרצויות זעם קשות שיכלו אף להסתיים באופן קשה, כפי שאירע ביום "מנוסתה" של התובעת.