התחדשות עירונית | רח' יהודה הנשיא בר"ג: 35 דירות במקום 13

בניין בן 3 קומות ייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדש בן 10 קומות

התחדשות עירונית / רמת גן, רחוב יהודה הנשיא
התחדשות עירונית / רמת גן, רחוב יהודה הנשיא

סיפור בעלי הדירות:

"היו ניסיונות בעבר שלא צלחו לקדם תמ"א בבניין", כך מספר אחד מבעלי הדירות וחבר בצוות נציגות הבניין. "היתה תקופה שלא היה מי שידחוף את התהליך, והפעם לקחנו שלושה חברי ועד על עצמנו את המשימה ופנינו לכמה יזמים. היתה היענות לא קטנה, נפגשנו עם כמה חברות, ובסוף בחרנו. אני ממליץ להקפיד על שקיפות מול מעלי הדירות ולבחור חברה טובה עם קבלות. בנוסף, חשוב שיהיו עו"ד ומפקח עם המלצות וניסיון. ההחלטה שלנו היתה מראש ללכת לכיוון של הריסה ובנייה כי הבניין מאוד ישן".

מה קיבלו דיירים בחיפה במיזם תמ"א 38

התמורה ליזם:

הבניין הישן ייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדש בן 10 קומות וחניון תת קרקעי. בבניין החדש יהיו 35 דירות סך הכל, 13 דירות יחזרו לבעלי הדירות ואת שאר 22 הדירות יוכל היזם למכור.

התמורה לבעלי הדירות:

דירה חדשה בבניין חדש, שתי קומות מעל הקומה שבה היתה הדירה המקורית. לדירה החדשה תהיה מרפסת בשטח 12 מ"ר וחניה. דירות התמורה יהיו בהתאם לדירות הקיימות, 10 דירות בנות 3 חדרים בשטח של 63 מ"ר, 2 דירות בנות 2 חדרים בשטח 54 מ"ר, ודירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר בקומות 2 עד 5 בבניין החדש. מדובר בתוספת 12 מ"ר לדירה. בעלי הדירות יפונו למשך כשנתיים ויקבלו שכירות חלופית לפי הערכת שמאי במועד הפינוי בתוספת הוצאות הובלה הלוך וחזור.

לו"ז:

למעלה מ-80% מבעלי הדירות חתמו על הסכמה לביצוע התמ"א. בימים הקרובים תוגש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית. סיום צפוי לבנייה ב-2022.