ציון בלס מונה למנכ"ל חברת הקפה הבינלאומית של שטראוס

בלס, שכיהן כמנכ"ל שטראוס ישראל בתשע השנים האחרונות, יחליף בתפקיד את תומר הרפז, שמונה לעמוד בראש חברת סברה-אובלה ■ בשבועות הקרובים תודיע הקבוצה על מינוי מנכ"ל חדש לשטראוס ישראל

ציון בלס מתמנה למנכל חברת הקפה הבינל של קבוצת שטראוס / צילום: סיון פרג'
ציון בלס מתמנה למנכל חברת הקפה הבינל של קבוצת שטראוס / צילום: סיון פרג'

 

ציון בלס ימונה למנכ"ל חברת הקפה הבינלאומית של שטראוס. בלס, שכיהן כמנכ"ל שטראוס ישראל בתשע השנים האחרונות, יחליף בתפקיד את תומר הרפז, שמונה לעמוד בראש חברת סברה-אובלה.

גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, הודיע היום על מינויו של ציון בלס למנכ"ל החדש של שטראוס קפה, חברת הקפה הבינלאומית בבעלות קבוצת שטראוס - הפועלת כיום בשבע מדינות ומדורגת בין חמש חברות הקפה הגדולות בעולם. ציון בלס צפוי להיכנס לתפקידו כמנכ"ל שטראוס קפה בחודשים הקרובים, ובשבועות הקרובים תודיע הקבוצה על מינוי מנכ"ל חדש לשטראוס ישראל.

שטראוס קפה היא חברת קפה גלובלית המדורגת בין עשר חברות הקפה המובילות בעולם, עם מחזור מכירות של מעל למיליארד דולר. החברה משקיעה ומפתחת מותגי קפה בהתאמה לשווקים המקומיים שבהם היא פועלת - בין היתר בברזיל, בשותפות 50-50 עם חברת סן מיגל והאחים לימה, בפולין, ברומניה, ברוסיה, באוקראינה, בסרביה ובישראל. לחברה 14 מפעלים לייצור קפה, והיא מעסיקה כ-7,500 עובדים ברחבי העולם.

שטראוס קפה סיכמה את הרבעון השלישי של שנת 2017 עם מחזור מכירות של 1.072 מיליארד שקל, וכ-3 מיליארד שקל מתחילת השנה. בשנת 2016 מחזור המכירות של החברה עמד על 3.6 מיליארד שקל.