הפרסומות החדשה לבזק, המשתמשת בתכנים הנוגעים לסרט "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" ומציגה את גידי גוב כ"ג'דיי", היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירה הגבוהים בכ-29% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%. גם במדרג הזכירות רושמת הפרסומת הצלחה, והיא ממוקמת במקום השני עם שיעורי אהדה של כ-19%. הפרסומת היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל.
הפרסומת ל-9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, המשיכה גם בשבוע שעבר להוביל את דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-2% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.4%.

זכורות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע שעבר עמד על 788 - גבוה בהשוואה לשבוע שלפני כן, אז עמד מספרם על 729. סך התקציבים שהושקעו בשבוע החולף בקמפיינים הפרסומיים עמד על כ-264.7 מיליון שקל - גבוה מהתקציב של השבוע שלפני כן, שעמד על כ-219.6 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.