כוח הג'דיי: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון היא האהובה ביותר, ואחריה הפרסומת של בזק ■ בזק הייתה גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל

קמפיין בזק/ צילום מסך
קמפיין בזק/ צילום מסך

הפרסומות החדשה לבזק, המשתמשת בתכנים הנוגעים לסרט "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" ומציגה את גידי גוב כ"ג'דיי", היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירה הגבוהים בכ-29% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%. גם במדרג הזכירות רושמת הפרסומת הצלחה, והיא ממוקמת במקום השני עם שיעורי אהדה של כ-19%. הפרסומת היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל.

הפרסומת ל-9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, המשיכה גם בשבוע שעבר להוביל את דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-2% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.4%. 

זכורות
 זכורות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע שעבר עמד על 788 - גבוה בהשוואה לשבוע שלפני כן, אז עמד מספרם על 729. סך התקציבים שהושקעו בשבוע החולף בקמפיינים הפרסומיים עמד על כ-264.7 מיליון שקל - גבוה מהתקציב של השבוע שלפני כן, שעמד על כ-219.6 מיליון שקל.