לבקשת גולף: ספרינט תפנה את חנויות העודפים שלה תוך חודש

כך נקבע בדיון שהתקיים היום בביהמ"ש ■ במסגרת ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, גולף התחייבה להעסיק לאחר מועד הפינוי את "כלל עובדי החנויות בגינן הוגשו תביעות הפינוי כאמור, למעט עובדים ספורים"

חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר
חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר

ספרינט, מפעילת רשת העודפים והסליקה של קבוצת גולף, נדרשת לפנות את חנויות העודפים שלה בתוך כחודש - כך נקבע בדיון שהתקיים היום (ב') בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.

עוד נקבע במסגרת ההחלטה כי ספרינט תשיב לגולף את כל המלאי שנמצא בחנויות שאינן חנויות של החברה. במסגרת ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, גולף התחייבה להעסיק לאחר מועד הפינוי את "כלל עובדי החנויות בגינן הוגשו תביעות הפינוי כאמור, למעט עובדים ספורים".

לפני כחודש הגישה גולף תביעה נגד רשת ספרינט, שכאמור מפעילה את רשת חנויות העודפים והסליקה של הקבוצה, לפינוי חנויות בהן החברה מוכרת בעיקר עודפים של מוצרי קבוצת גולף ומוצרי הלבשה בסיסית. התביעה הוגשה לאחר שחודשיים קודם פנתה קבוצת גולף לספרינט בנוגע להפסקת ההתקשרות עמה בהפעלת החנויות, כך שגולף תעבור להפעיל אותן בעצמה.

לפי הדברים שמסרה גולף, לאור התנהלותה של ספרינט, לפיה נראה כי היא אינה מתכוונת לפנות את החנויות, הגישה גולף תביעה לבית המשפט.