צוחק כל הדרך לבנק: מזרחי-טפחות שוב הפרסומת הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר השבוע ■ הפרסומת לבזק נכנסה לדירוג במקומות רביעי וחמישי, אף שכבר אינה משודרת

לא הרבה שינוי חל השבוע בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא הפרסומת הזכורה ביותר עם שיעורי זכירה הגבוהים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%. הפרסומת מציגה דירוג גבוה יחסית גם בדירוג הפרסומות האהובות, וחולקת עם תנובה את המקום הראשון בדירוג הפרסומות המושקעות.

גם השבוע הפרסומת האהובה היא ל-9 מיליון. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28%. 

פרסומות
 פרסומות

הפרסומות ליולו של תנובה ושל בנק מזרחי-טפחות הן המושקעות ביותר השבוע. בכל אחת מהפרסומות הושקעו כ-1.1 מיליון שקל. הפרסומת ליולו, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, ממוקמת במקום הרביעי בדרוג הזכורות ובחמישי בדרוג האהובות. דווקא פרסומת אחרת של תנובה, הפרסומת לקוטג' בכיכובו של רשף לוי, זוכה להצלחה וממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות. 

מעניין לציין כי הפרסומת לבזק, באמצעות אדלר-חומסקי, כבר אינה משודרת, אך עדיין זוכה לזכירות ואהדה המכניסים אותה גם השבוע לדירוג.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 670 - פחות מאשר בשבוע שעבר (692). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-39.1 מיליון שקל - בדומה לסך התקציב בשבוע שעבר (39.6 מיליון שקל).