מליסרון משנה את התמהיל בקניון רמת-אביב

מן השינויים ניתן ללמוד על הקשר החזק של הקניון עם קבוצת פוקס בשליטתו של הראל ויזל

קניון רמת-אביב /  צילום: איל יצהר
קניון רמת-אביב / צילום: איל יצהר

קניון רמת-אביב משנה את התמהיל: השבוע הכריזה חברת מליסרון על שינויים במגוון החנויות בקניון למהלך 2018. מן השינויים ניתן ללמוד על הקשר החזק של הקניון עם קבוצת פוקס בשליטתו של הראל ויזל.

החידוש המשמעותי הוא פתיחתה של החנות הראשונה בישראל פרי פיפל, אחד המותגים החדשים של קבוצת אורבן, שצפוי להגיע לארץ במסגרת ההסכם שנחתם לאחרונה עם קבוצת פוקס. החנות תפתח במקומה של חנות פול אנד בר. בנוסף, במקום החנות של נייקי, תיפתח חנות של פוט לוקר (Foot Locker), אשר שייכת גם היא לחברת הבת של קבוצת פוקס, כשבמקום הסניף של הקבוצה בקניון, יפתח סניף דגל לנייקי.

בין השינויים הנוספים שצפויים במתחם: בגזרת הילדים תיפתח חנות פקטורי 54 לילדים וחנות משולבת של קסטרו שתכלול מחלקת ילדים, במקום חנות של ארמני ג'ינס תיפתח חנות של אימפוריו ארמני, במקום חנות רנואר תיפתח חנות של ג'י סטאר, וכמו כן תיפתח חנות של סטורי הום וילדים.

גודל החנויות הממוצע בקניון נע בין 200 ל-250 מ"ר, וההשקעה בכל אחת מהן היא של 3-5 מיליון שקל. גם בגזרת הקולינריה צפויות תזוזות: במקום קפה אילן'ס צפויה להיפתח מסעדת בריאות בניהול בעלי הגראנד קפה. בנוסף, ייפתח סניף של רשת קפה לנדוור.

בתוך כך נציין כי בשבועות האחרונים דיווחה חברת עופר השקעות לבורסה כי היא בודקת אפשרות של מכירת החזקותיה בחברת מליסרון, הבעלים של קניון רמת-אביב.