דב צור, ראש עיריית ראשל"צ החשוד בשחיתות, יחזור לעירייה

צור, החשוד במעורבות בפרשת השחיתות בעיריית ראשל"צ, צפוי לחזור לעבודתו בעירייה ביום רביעי הקרוב ■ עם זאת, ייאסר עליו להשתתף בדיוני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ובדיוני ועדת המכרזים בעירייה עד 24 באפריל

דב צור / צילום: תמר מצפי
דב צור / צילום: תמר מצפי

ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, החשוד במעורבות בפרשת השחיתות בעירייה, צפוי לחזור לעבודתו בעירייה ביום רביעי הקרוב, 31 בינואר - כך הוסכם היום (ב') בין סנגורו של צור, עו"ד טל שפירא, לבין אנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה.

הצדדים הגישו לבית משפט השלום בראשון-לציון בקשה בהסכמה להארכת תנאי שחרורו בערובה של צור. השופט עמית מיכלס צפוי לאשר את הבקשה המוסכמת.

לפי הבקשה, צור יחזור כאמור לעבודתו בעירייה, אך ייאסר עליו להשתתף בדיוני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ובדיוני ועדת המכרזים בעירייה עד ל-24 באפריל. בנוסף ייאסר על צור לדון בכל נושא הקשור במי מהמעורבים בתיק וקשור לעיריית ראשון-לציון, גם זאת עד ל-24 באפריל.

נזכיר כי במרכז החקירה עומד החשד כי יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן, קיבל תשלומי שוחד מגורמים שונים שהיו להם אינטרסים בעיר ראשון-לציון, בעת שהיה בכיר בעירייה וגם בתקופה לאחר שמונה לחבר כנסת. 

פרקליטיו של דב צור, עורכי הדין גיורא אדרת, יפעת מנור-נהרי וטל שפירא, מסרו בתגובה כי "יש לברך על חזרתו של ראש העיר לעירייה להמשך פעילותו הציבורית החשובה. כל פעולותיו של ראש העיר נעשו כשטובת העיר ותושביה עומדת לנגד עיניו, ואנו משוכנעים כי ממצאי החקירה יעלו מסקנה דומה".