רוב נורמן מצטרף להנהלת חברת התוכן הדיגיטלי פלייבאזז

נורמן, המשמש כיום כיועץ בכיר ל-GroupM, קבוצת המדיה הגדולה של קבוצת הפרסום הבינלאומית WPP, כיהן בתפקידים שונים בקבוצה במשך כ-31 שנה

שאול אולמרט ותום פחיס / צילום:ויקטור לוי
שאול אולמרט ותום פחיס / צילום:ויקטור לוי

חברת Playbuzz, העוסקת ביצירת תוכן אינטראקטיבי, מחזקת את חבר המנהלים שלה בפיגורה מנוסה מתחום הפרסום והמדיה ומצרפת אליה את רוב נורמן.

נורמן, המשמש כיום כיועץ בכיר ל-GroupM, קבוצת המדיה הגדולה של קבוצת הפרסום הבינלאומית WPP, כיהן בתפקידים שונים בקבוצה במשך כ-31 שנה. בתפקידו האחרון שימש כ-Global Chief Digital Officer.

"רוב הוא חלוץ של ממש בעולם הפרסום הדיגיטלי, ואנחנו מתרגשים מאוד לקבל את פניו לחבר המנהלים של Playbuzz", מסר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "יש לו חלק משמעותי באבולוציה של התוכן הדיגיטלי, והוא מבין לעומק מה באמת מניע צרכנים. אנחנו מחכים בקוצר רוח להיעזר במומחיות ובניסיון שלו, בעודנו ממשיכים לעבוד עם מפרסמים ומשרדי פרסום מהגדולים בעולם על חוויות תוכן ממותגות אינטראקטיביות שמעודדות מעורבות גולשים".

Playbuzz היא פלטפורמת יצירת תוכן המשמשת מותגים ליצירת קמפיינים המבוססים על תוכן אינטראקטיבי שמופצים לגולשים על-ידי החברה ברשת שכוללת עשרות אלפי אתרי תוכן. החברה נוסדה על-ידי שאול אולמרט ותום פחיס ב-2012. בחברה מועסקים למעלה מ-150 עובדים במשרדיה בניו-יורק, לונדון, תל-אביב, המבורג, סאו פאולו, מוסקבה, לבוב ולוס אנג'לס.