עיכוב באישור העסקה של פוקס ורשת ע"י הרשות השנייה

במסגרת העסקה רשת תיכנס כשותפה במיזם האי-קומרס של פוקס, TERMINAL-X ■ הצדדים הסכימו על הארכת המועד להתקיימות התנאי המתלה עד 1 במארס, זאת לאור הודעת סמייל לפוקס כי יש אישור עקרוני מהרשות השנייה להסכם, אך אישורו הפורמלי ע"י הרשות מתעכב נוכח "נושאים פרוצדורליים"

הראל ויזל / צלם: אמיר מאירי
הראל ויזל / צלם: אמיר מאירי

קבוצת פוקס, שבשליטת הראל ויזל, מדווחת הערב (ה') על הארכת המועד להשלמת התנאי המתלה לקבלת אישור הרשות השנייה לעסקה עם סמייל רשתות שבשליטת רשת.

פוקס  מעדכנת כי הצדדים הסכימו על הארכת המועד להתקיימות התנאי המתלה ב-30 ימים נוספים, כלומר עד 1 במארס, זאת לאור הודעת סמייל לפוקס לפיה קיים אישור עקרוני מהרשות השנייה בהתאם להסכם, אך אישורו הפורמלי על-ידי הרשות השנייה מתעכב נוכח "נושאים פרוצדורליים".

בספטמבר האחרון דווח כי הראל ויזל מתכוון להכניס את זכיינית הטלוויזיה רשת כשותפה בחברה שמקימה את אתר האי-קומרס TERMINAL-X, אתר הסחר הרב-מותגי של הקבוצה שעלה לאוויר בחודשים האחרונים.

ההסכם, שכאמור טרם אושר על-ידי הרשות השנייה, נחתם מול חברת סמייל שבשליטת רשת, ולפיו סמייל תעמיד לחברה החדשה זכאות לפרסום בשווי של 50 מיליון שקל, כנגד הקצאת 25% מהמניות בחברה - עסקה המשקפת לה שווי של 200 מיליון שקל. מיד לאחר ההקצאה ובדילול מלא, פוקס תחזיק ב-56.25%, סמייל תחזיק ב-25%, והורוביץ יאנג החזקות תחזיק ב-18.75%.