גם ויקטורי משדרגת את מועדון הלקוחות עם ישראכרט

אפקט שופרסל: ויקטורי חתמה על הסכם עם ישראכרט לשדרוג מועדון הלקוחות ■ הרשת מעריכה כי הכנסותיה בגין ההסכם צפויות לעמוד על כ-30 מיליון שקל במהלך 5 השנים הראשונות

אייל רביד / צילום: אייל יצהר
אייל רביד / צילום: אייל יצהר

רשת הקמעונאות ויקטורי בשליטת אייל רביד חתמה על הסכם חדש עם ישראכרט, במסגרתו היא משדרגת את תנאיה במועדון הלקוחות. בדיווח שמסרה היום (א') הרשת נכתב כי ההסכם "מהווה שיפור משמעותי לחברה ביחס לתנאי ההסכם הקיים, במסגרתו הוסכם על הקצאת תקציבי שיווק, קידום מכירות וגיוס חברי מועדון על-ידי ישראכרט והחברה לטובת מועדון הלקוחות".

עוד מפרטת ויקטורי כי תהיה זכאית לקבל מישראכרט תשלום הנגזר מדמי הכרטיס (אשר יוגדל בכפוף לעמידה ביעדי כרטיסים פעילים), לחלק מרווחי האשראי הנובעים מכרטיסי המועדון, לתשלום הנגזר מהעמלה הצולבת המשוקללת הנהוגה בשוק כרטיסי האשראי בגין עסקאות שנעשו בכרטיסי המועדון וכן לתשלום מענקים כפוף לעמידה ביעדי מינימום של כרטיסים פעילים.

במסגרת עדכון ההסכם נקבע כי ההסכם יהיה בתוקף למשך 10 שנים מיום חתימתו ויתחדש אוטומטית ל-5 שנים נוספות, אלא אם יודיע צד למשנהו כי אין ברצונו להאריך את ההסכם.

ויקטורי מעריכה כי הכנסותיה בגין ההסכם, לאחר עדכונו, צפויות לעמוד על כ-30 מיליון שקל במהלך 5 השנים הראשונות, וכ-100 מיליון שקל במהלך 10 השנים הראשונות, וכן מעריכה החברה כי היא צפויה להכיר ברווח במהלך 5 השנים הראשונות להסכם (לאחר עדכונו) בסך של כ-10 עד 25 מיליון שקל.

רווחי האשראי הוגדרו בעדכון ההסכם כהכנסות נטו, בניכוי עלויות מימון, מהעמדת אשראי על-ידי ישראכרט בכרטיסי המועדון בניכוי הוצאות בגין הפסדי אשראי והוצאות תפעול.