פורים 2018: נועה קירל מנצחת את באטמן, האתרים את החנויות

לקראת פורים פרסמה גוגל את התחפושות הפופולריות ביותר, ובראשן דיסני שמיוצגת עם במבי, מיני מאוס ומואנה ■ אתר עדיקה מוביל את מדד בתי העסק

מדד התחפושות לפי גוגל (בהסתמך על החיפושים הפופולריים בשבועיים האחרונים): במבי, נועה קירל והארלי קווין מהסרט "יחידת המתאבדים" - בצמרת רשימת התחפושות.

נחמד לראות שגם דמויות קלאסיות ממשיכות לככב: התחפושת הרביעית המחופשת בגוגל היא של מיני מאוס, אחרי תחפושת של ברבור שחור, פיראט, ערפד, באטמן, מואנה ועוד.

עוד מפרסמת ענקית החיפוש את בתי העסק הפופולריים עם הסתייגות: היות ומדובר בניתוח נתונים של השבועיים האחרונים, בולטת עדיפות לכאורה לבתי עסק מקומיים ופחות לאתרים מחו"ל - הכוונה היא שבטווח זמן כזה חיפוש אחר רכישות מאתרים מחו"ל רלוונטי פחות לאור משך המשלוח.

כך או כך, אתר עדיקה נמצא בראש בתי העסק הפופולריים בכל הנוגע לפורים, ולאחריו רשת הפיראט האדום. התורים בדיזנגוף סנטר לחנות ברוריה מחזקים את העובדה שהיא השלישית ברשימת החיפושים, אחריה יצרנית ומשווקת התחפושות שושי זהר, ובמקום החמישי הרשת כפר השעשועים.

ובכל זאת eBay - פלטפורמת המכירות האמריקאית דורגה במקום ה-6 בחיפושים, ועלי אקספרס במקום העשירי. אחריהם, ערכי החיפוש כללו את רוקגלאם, טויס אר אס ועידן 2000.