גרמניה איירליינס מכפילה את מספר טיסותיה מישראל

התחרות על הקו לברלין מתחממת: 3 חודשים אחרי שהחלה לפעול בישראל, גרמניה איירליינס תכפיל את תדירות טיסותיה בקו ת"א-ברלין ל-6 טיסות שבועיות, זאת החל ממאי 2018 ■ כמה יעלה כרטיס?

גרמניה איירליינס / צילום: רויטרס
גרמניה איירליינס / צילום: רויטרס

חברת התעופה גרמניה איירליינס מכפילה את מספר טיסותיה מישראל: טיסות גרמניה איירליינס הנוחתות וממריאות מנמל התעופה טגל בברלין הן טיסות בשירות מלא, כלומר מחיר הטיסה כולל מזוודה עד למשקל של 25 ק"ג וארוחה המוגשת במהלך הטיסה.

הטיסות ייצאו מטרמינל 3 בנתב"ג בימים שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי ושבת בשעה 5:00 בבוקר (פרט ליום שישי בשעה 6:40 בבוקר וביום רביעי החל מיוני בשעה 3:50 בבוקר); ומברלין טגל בימים ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי ושישי בשעה 21:45 בלילה.

מחירי הטיסות משתנים בהתאם למועד הטיסה. בין היתר, למשל, מצאנו טיסה לחודש מאי במחיר של 330 דולר הלוך ושוב. טיסות לחודש אפריל, אחרי פסח, מצאנו גם ב-300 דולר לאדם.

בנוסף, גרמניה איירליינס ממשיכה להפעיל טיסות בקו תל אביב-דיסלדורף בתדירות של 4 פעמים בשבוע, בקו לנירנברג בתדירות של פעמיים בשבוע, ובקו תל-אביב המבורג בתדירות של פעמיים. גרמניה איירליינס נכנסה לשוק הישראלי ב-2015, והיא מיוצגת על-ידי חברת טל תעופה.

בתוך כך נזכיר כי בחודש אפריל צפויה אל-על לשנות את מערך טיסותיה ליעדים שונים באירופה, בהן לברלין, עם מחיקת המותג אפ והחזרת הטיסות בקווים לברלין למותג אל-על. המשמעות היא שהחברה תוכל להציע גם מחלקת עסקים ליעד הזה. בנוסף תציע אל-על כרטיסים ברמות מחיר שונות המשקפות את השירותים הכלולים בכרטיס, תוך דגש על גמישות הכרטיס (כלומר האפשרות לבטל או לשנות את הכרטיס).

ברלין הוא אחד היעדים הפופולריים בקרב הישראלים בשנים האחרונות. חברות התעופה המפעילות טיסות ישירות מתל-אביב לברלין כוללות את איזי ג'ט, ישראייר ארקיע, גרמניה ואת אל-על.