כמה יעלה לילה במלונית היולדות החדשה של רמדה בנתניה?

מלון רמדה נתניה משיק את "סוויט בייבי" - מלונית יולדות לחופשת התאוששות לאחר הלידה ■ למלונית ברמדה אין הסכם בלעדיות עם בית יולדות מסוים, ובשלב זה היולדות יכולות להגיע למלונית בטווח של 48 שעות אחרי הלידה

גם ליולדות באזור השרון יוצע בית מלון לאחר הלידה: מלון רמדה נתניה, מרשת מלונות לשם, משיק את "סוויט בייבי" - מלונית יולדות לחופשת התאוששות לאחר הלידה. לטובת המלונית הוסבו 3 קומות הכוללות עשרות חדרים מבית המלון למלון היולדות, לרבות תינוקייה. החדרים מיועדים ליולדות מאובזרים בעריסה לתינוק, פינת החתלה, כורסת הנקה ונוף לים.

יודגש כי לא מדובר במלונית הממוקמת בתוך או בסמוך למתחם בית חולים, ומכאן שהצוות המלווה כולל דולות (תומכות לידה) שילוו את היולדות בימים הראשונים שלאחר הלידה. רופא תורן יופעל במקרי חירום.

למלונית ברמדה אין הסכם בלעדיות עם בית יולדות מסוים, כאשר הקרוב ביותר אליו הוא לניאדו. בשלב זה היולדות יכולות להגיע למלונית בטווח של 48 שעות אחרי הלידה. שאיפת המלון היא לקבל אישור מבית החולים לקבל את היולדות 24 שעות אחרי הלידה, כאשר במקרה כזה יתוגבר הצוות במערך רפואי מתאים.

3 בתי מלון ליולדות מספקים שירות דומה כיום בארץ: מלונית הדסה הממוקמת בקריה הרפואית בעין-כרם, מלונית ליס בתל-אביב ומלונית שיבא בסמוך לתל-השומר.

כמה עולה להעביר את ימי ההתאוששות בחדר בבית מלון? טווח המחירים הוא רחב ומאמיר בקלות לאלפי שקלים להתאוששות המפנקת: לילה במלון ליס בתל-אביב עולה כ-1,800 שקל עבור היולדת והתינוק. בן/בת הזוג ישלם עוד 150 שקל ללילה.

המחיר בהדסה עומד על כ-1,200 שקל ללילה ראשון, כ-900 שקל ללילה שני ו-800 שקל ללילה שלישי. המחיר ללינה במלונית שיבא עומד על כ-800 שקל ללילה.

ברמדה המחיר יעמוד על 1,500 שקל ללילה, ובתקופה ההשקה על כ-1,000 שקל ללילה.

מלון רמדה הממוקם על טיילת נתניה מונה 164 חדרים. המלון מנוהל על-ידי רשת ווינדהאם העולמית, שמתכוונת להעתיק את הפרויקט למלונותיה באירופה בשלב ראשון ובארה"ב בהמשך.