סקר הפרסומות: זוכרים את החלב של טרה, אוהבים את yes

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, שבה מככב שלום מיכאלשווילי, הגיעה השבוע למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות

קמפיין טרה / צילום:: מסך
קמפיין טרה / צילום:: מסך

הפרסומת של טרה לסדרת החלב המועשר היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שהופקה על-ידי משרד הפרסום יהושע TBWA, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 8.9% - כך עולה מהנתונים של גיאוקרטוגרפיה.

הפרסומת ל-yes, בכיכובה של הילדה אמילי, ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, שהופקה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על כ-28.4%.

גם המתחרים בהוט נוכחים השבוע בדירוג עם פרסומת בכיכובו של שלום מיכאלשווילי, שמגלם את זינה הלוחמת. הפרסומת, שהופקה באמצעות ראובני-פרידן, רושמת שיעורי אהדה גבוהים יחסית של כ-16.2%, נתון שמספיק רק למקום השלישי.

הקמפיין של פרטנר, שמקדם שיתוף-פעולה של החברה עם נטפליקס, הוא הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע. למרות ההשקעה, הפרסומת איננה משתלבת בדירוגים. בפרסומת, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הושקעו על-פי יפעת בקרת פרסום כ-1.07 מיליון שקל.

עוד עולה מהנתונים של יפעת, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 762, בדומה לשבוע שעבר, שבו שודרו 760 פרסומות. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-40.8 מיליון שקל - נמוך בהשוואה לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר, אז נרשמה השקעה של כ-44 מיליון שקל.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות