עמי גניגר מתעניין ברכישת אתר וואלה מידי נתי סיידוף

גניגר, בעלי תיא השקעות הציבורית שמחזיקה גם באולפני הרצליה, נמצא כבר זמן מה במגעים ראשוניים על רכישת האתר, ואלה עשויים לצבור כעת תאוצה

עמי גניגר / צילום: יוסי כהן
עמי גניגר / צילום: יוסי כהן

עמי גניגר, בעלי תיא השקעות הציבורית, מתעניין ברכישת אתר וואלה שנמצא בבעלות בזק. לפי מקורות בשוק, המגעים בעניין החלו כבר לפני זמן מה, עוד לפני רכישת החברה באופן סופי על-ידי נתי סיידוף, אך כעת ייתכן שהמגעים הללו יצברו תאוצה.

על-פי הערכות ופרסומים שונים, סיידוף, שבינתיים עדיין לא השלים את ההשתלטות שלו על דירקטוריון בזק, לא מעוניין לשמור בתוך הקבוצה את וואלה, והוא צפוי לשים אותה על המדף.

גניגר מחזיק באמצעות תיא בחברת אולפני הרצליה, שעוסקת גם בהפקה ופיתוח של תכני טלוויזיה וגם מספקת שירותי אולפנים, שידור והפקה לערוצים השונים. לפני למעלה מעשור התמודד גניגר כחלק מקבוצה בשם "כאן" במכרז השני על ערוץ 2, ולאחר מכן הוזכר בשלבים שונים גם כמועמד לרכישה של ערוץ 10. גם במכרז שנערך בשנה שעברה על הפעלת ערוץ הכנסת ל-10 השנים הקרובות התמודדה חברה שתיא נטלה בה חלק.

תיא השקעות  נסחרת בבורסה המקומית לפי שווי של למעלה מ-150 מיליון שקל, כשהנכס העיקרי שלה הוא הקרקע בהרצליה שעליה ממוקמים האולפנים, שצפויים לעבור בשנים הקרובות לכפר-סבא. במקום האולפנים אמור להיבנות במקום פרויקט נדל"ן שיכלול 350 יחידות דיור בכמה מגדלים.