שותף? חג'ג' תשלם 2.5 מ' ד' ללאונרדו דיקפריו על מיתוג פרויקט

השחקן ההוליוודי התחייב לסייע לקבוצת חג'ג' בשיווק ומיתוג פרויקט המגורים והמלונאות במרינה הרצליה, בתמורה ל-10% מהרווחים

ליאונרדו דיקפריו / צילום: מריו אנזוני, רויטרס
ליאונרדו דיקפריו / צילום: מריו אנזוני, רויטרס

קבוצת חג'ג' באמצעות החברה  רג'נסי, דיווחה הבוקר (א') לבורסה לניירות ערך כי חתמה על הסכם עם השחקן ההוליוודי לאונדרו דיקפריו בנוגע לפרויקט המגורים והמלונאות שמתכננת החברה להקים במרינה בהרצליה על קרקע בבעלותה. על פי ההסכם, דיקפריו יסייע לחברה בקידום הפרויקט שיווקו, מיתוגו ויפעל ליצירת קשרים עם גורמים בינלאומיים (ככל הנראה ביחס לאיתור חברת ניהול מלונאות בינלאומית, או רוכשי דירות נופש בפרויקט).

בתמורה לקיום ההתחייבות, יהיה זכאי דיקפריו ל-10% מהרווחים (עם התחייבות למינימום תשלום של 2.5 מיליון דולר). במקרה שהפרויקט יימכר לפני פתיחת המלון, יהיה דיקפריו זכאי ל-10% מהרווח על המכירה (למינימום 2 מיליון דולר), והתחייבותו תהייה מבוטלת. עוד קובע ההסכם כי במקרה שקבוצת חג'ג' תנהל בעצמה את המלון, יהייה דיקפריו זכאי ל-20% מזכויות חברת הניהול.

ההסכם אף אוסר על דיקפריו להיות מעורב בפרויקטי נדל"ן אחרים למגורים ומלונאות בישראל למשך 5 שנים, אך מאפשר לו להתקשר בהסכמים דומים עם פרויקטי נדל"ן שאינם מתחרים בפרויקט של חג'ג' בהרצליה. עוד צוין בדיווח לבורסה, כי דה קפריו השקיע "השקעה שאינה מהותית לחברה" וסירבו לציין את היקף ההשקעה.

הדמיית מלון מרינה הרצליה / תמונה: Viewpoint
 הדמיית מלון מרינה הרצליה / תמונה: Viewpoint

בחודש ינואר האחרון, היגשו קבוצת חג'ג' והאחים כהן, המחזיקים בקרקע, תוכנית לוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה. על פי התוכנית שהוגשה ושטעונה אישור הוועדה המקומית, הפרויקט יכלול מלון בן 180 סוויטות בשני בניינים נפרדים בני 6 קומות. בין שני המבנים תוקם בריכה מרכזית, ולחלק מהסויטות תוצמד גם בריכה פרטית. עוד כולל התכנון מעגן מיוחד ליאכטות שיוקם בפתח המלון ויאפשר גישה למלון ביאכטה מכל מקום בעולם. 130 מתוך 180 הסוויטות תהיינה למכירה במתכונת של "דירות נופש", ובעליהן יוכלו להתגורר בהן תקופה מוגבלת בת חודשים ספורים בשנה בהתאם לחוק. זאת בדומה לדירות הנופש במלון ריץ קרלטון הממוקם בסמוך, מעל קניון ארנה, וכולל גם הוא חדרי מלון לצד דירות נופש. על-פי הערכות, הקמת המלון תסתיים בעוד כ-4 שנים.