עובדי "גלובס" עצרו היום את העבודה לשעה כ"צעדים ארגוניים"

זאת על רקע מחלוקת הנוגעת למעבר הצפוי של מערכת "גלובס" לת"א, בעיקר בנושא סוגיית החניות לעובדים ■ יו"ר "גלובס", אלונה בר און, במכתב לעובדים: "ברור לנו כי ההחלטה על צעד מרחיק לכת זה נתקבלה בשל מידע מטעה שנמסר לכם"

"גלובס"
"גלובס"

עובדי "גלובס" עצרו היום (ג') את העבודה למשך כשעה על רקע "צעדים ארגוניים" שנובעים ממחלוקת הנוגעת למעבר הצפוי של מערכת "גלובס" לתל-אביב, בעיקר בנושא סוגיית החניות לעובדים.

במסגרת מייל שנשלח לעובדים הודיע ועד העיתונאים כי "בעקבות החלטת הנהלת 'גלובס' להפסיק את המשא-ומתן עם ועד המערכת, נעצור היום את העבודה למשך שעה, בין 13:00 ל-14:00. כולנו נצא לפאטיו ונשוחח על השינויים הצפויים ב'גלובס' בעקבות המעבר, על מצב המערכת ועל מעמדנו כעובדים. ועד המערכת וארגון העיתונאים שבים וקוראים להנהלת 'גלובס' לשוב לשולחן המשא-ומתן, לקראת יישום תוכנית המעבר לתל-אביב, מבלי לפגוע במעמדם של העובדים המוסרים".

יו"ר "גלובס", אלונה בר און, השיבה לעובדים במכתב ששלחה: "קיבלנו באכזבה את הודעת ארגון העיתונאים על נקיטה בסכסוך עבודה. ברור לנו כי ההחלטה על צעד מרחיק לכת זה נתקבלה בשל מידע מטעה שנמסר לכם... הנהלת 'גלובס' עשתה בחודשים האחרונים מאמצים אדירים להגיע להסכם קיבוצי נוסף עם ארגון העיתונאים ולשפר את תנאי עבודתם ותנאי העבודה של כלל עובדי 'גלובס', לרבות בנוגע למעבר לתל-אביב".

עוד נכתב כי "נציגות העובדים היא שהודיעה על ביטול פגישת החתימה שנקבעה". בהמשך פירטה בר און את פתרונות החניה כפי שהוצעו על-ידי ההנהלה ואת מתווה קרנות ההשתלמות שהוצע על-ידה.