קבוצת "ידיעות": אירית בר-לרנר תכהן כסמנכ"ל שת"פ אסטרטגי

בר-לרנר תנהל במסגרת תפקידה החדש את כל "שיתופי-הפעולה התכניים-מסחריים" עם גורמי חוץ ■ ביניהם: חסויות, תוכן ממותג ותוכן שיווקי

אירית בר-לרנר מונתה היום (א') לסמנכ"ל שיתופי-הפעולה האסטרטגיים של קבוצת "ידיעות אחרונות". בתפקידה החדש היא תנהל את כל "שיתופי-הפעולה התכניים-מסחריים" עם גורמי חוץ, ובהם חסויות, תוכן ממותג ותוכן שיווקי.

לפני כשנה כבר מונתה בר-לרנר לראש חטיבת תוכן ממותג של הקבוצה, וכעת היא תקבל תחת אחריותה את כל פעילויות שיתוף-הפעולה המסחרי של שתי הזרועות המרכזיות של הקבוצה - העיתון "ידיעות אחרונות" ואתר ynet.

במסגרת זאת תקבל בר-לרנר אחריות גם על פרויקטים כמו "המורה של המדינה" (שיתוף-פעולה עם מפעל הפיס והסתדרות המורים), "מהנדסות העתיד" (שיתוף-פעולה עם התעשייה האווירית), "ארוחת ערב משפחתית" (אסם), "בית בריא" (תנובה) ואחרים.

בנוסף תנהל בר-לרנר גם את הפעילות העסקית של "Powered By" - סוכנות לאספקת שירותי תוכן שיווקי למפרסמים, מקריאטיב ועד הפקת התוכן (בניהולו של סמנכ"ל הקריאטיב ליאור נעמן). 

נושא התוכן השיווקי ושיתופי-הפעולה המסחריים הופכים נפוצים יותר ויותר בעיתונות המודפסת ובכלי התקשורת בכלל בשנים האחרונות, על רקע הירידה בתקציבים שמופנים למודעות הפרינט בעיתונים ולפרסום "המסורתי" בכלי התקשורת הממוסדים (ועלייה בתקציבים שמופנים לגופי דיגיטל).

ב-2015 פורסם באתר "העין השביעית" תצהיר של סמנכ"ל המכירות דאז ב-ynet, ברק קלמנוביץ, שלפיו ללא שיתופי-הפעולה המסחריים קיומם של אתרי האינטרנט החינמיים יעמוד בספק.

מטעמה של בר-לרנר נמסר היום: "במהלך השנים הרבות בקבוצה רכשנו - חברי למערך ואני - ניסיון לא מבוטל בכל ההיבטים המורכבים של שיתוף-פעולהים מסחריים, בעולמות האון-ליין והפרינט. אני מקווה להביא את כל הידע הזה למיצוי מרבי בתפקידי החדש, ואני נרגשת להתחיל בו".

מטעמו של אבי בן טל, מנכ״ל ynet, נמסר: "אני מאחל לאירית הצלחה רבה בתפקידה החדש. אירית מרכזת פעילויות חשובות ומשמעותיות בקבוצת 'ידיעות אחרונות', ואני סמוך ובטוח כי היא תמשיך להוביל תחומים אלה בהצלחה".