עלה על פטנט: מטבע למחלקת הקניין הרוחני במשרד עו"ד

עורך הפטנטים דיויד סילבר מצטרף למחלקת הקניין הרוחני במשרד איתן מהולל & שדות ■ סילבר, מומחה בפרמצבטיקה, כיהן עד לאחרונה כמנהל בכיר במחלקת הקניין הרוחני בחברת התרופות טבע ומילא תפקיד כמדען ראשי בתחום הפטנטים

דיויד סילבר / צילום: איתן מהולל שדות
דיויד סילבר / צילום: איתן מהולל שדות

מחברת תרופות למשרד עורכי דין: עורך הפטנטים דיויד סילבר מצטרף למחלקת הקניין הרוחני במשרד איתן מהולל & שדות.

סילבר, מומחה בפרמצבטיקה, כיהן עד לאחרונה כמנהל בכיר במחלקת הקניין הרוחני בחברת התרופות טבע ומילא תפקיד כמדען ראשי בתחום הפטנטים. הוא בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בניהול אסטרטגי בתחום הקניין הרוחני ובמחקר ופיתוח תרופות, לרבות עריכה, ייעוץ להליכי פיתוח צורות מתן לתרופות, רישום וניהול של פורטפוליו פטנטים רחב-היקף, ביצוע בדיקות נאותות וייעוץ להליכי ליטיגציה בתחום הפטנטים ברחבי העולם.

מחלקת הקניין הרוחני במשרד איתן מהולל & שדות, בראשות עו"ד סאלי גיליס ועו"ד שירלי גל, עוסקת בייצוג תאגידים רב-לאומיים וישראליים בסוגיות הנוגעות לכל תחומי הקניין הרוחני - פטנטים, סימני מסחר, זכויות יוצרים ומדגמים.

המשרד גם מספק ייעוץ משפטי לחברות ישראליות מובילות הפועלות בארץ ובחו"ל ולחברות זרות גדולות הפועלות בישראל.

מחלקת הקניין הרוחני בטבע פועלת בשני כיוונים: למצוא פרצות בפטנטים שמגינים על תרופות של חברות מתחרות (על-מנת להשיק בהצלחה גרסאות גנריות לאותן תרופות), ובמקביל לשמור על הפטנטים שמגנים על המוצרים המקוריים של טבע עצמה. טבע עוברת בימים אלה תהליך של התייעלות, הכוללת הקטנה משמעותית של מספר העובדים ושל הפיתוח שלה, על רקע החוב הגדול שיש במאזנה.