הוט הודיעה על שת"פ עם נטפליקס ומשיקה ממיר 4K מתקדם

חברת הכבלים תאפשר לצופיה גישה לתכני נטפליקס דרך הממיר בתשלום נפרד ■ הממיר החדש יכלול תמיכה במהירות אינטרנט של עד 200 מגה ביט

נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק

הוט הודיעה היום (ב') על תחילת שיתוף-הפעולה שלה עם נטפליקס, כך שלצופיה תתאפשר גישה דרך הממיר שלה לתכני חברת הסטרימינג האמריקאית. החברה פתחה היום את ההרשמה המוקדמת לממיר חדש שלה, שמעביר תכנים באיכות 4K (איכות החדה פי ארבעה מ-HD), שעליו ניתן יהיה להתקין גם אפליקציה של נטפליקס.

בשלב הנוכחי הלקוח יצטרך לשלם בנפרד לנטפליקס, כשבעתיד ייתכן שתהיה אפשרות לחיוב אחד דרך אותה חשבונית. הממיר החדש יעלה ללקוח 20 שקל בחודש, כשלפי החברה בחודשים הקרובים תתאפשר התחברות לנטפליקס גם דרך הממירים הקיימים "פייבר" ו"מיני פייבר".

מלבד האפשרות להתחברות דרכו לנטפליקס וצפייה באיכות 4K, הממיר החדש כולל גם תמיכה במהירות אינטרנט של עד 200 מגה ביט, ראוטר אלחוטי מתקדם וטלפון קווי. הממיר גם כולל אפליקציות נוספות ופיצ'רים מתקדמים נוספים. 

נטפליקס פועלת באופן רשמי בישראל מזה תקופה, ובמהלך 2017 אף השיקה ממשק עברי ותרגום או דיבוב לעברית לתכניה. כל צופה שמעוניין בכך יכול להתחבר לשירות ישירות תמורת תשלום של כ-40 שקל לחבילה הפופולרית ולצפות בתכני הענקית האמריקאית דרך טלוויזיה חכמה, מחשב נייד או טאבלט. כיום החברה היחידה שמציעה את השירות של נטפליקס כחלק מחבילת הטלוויזיה שלה למשך חצי שנה ללא עלות היא פרטנר TV.

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה: "אחרי שהשקנו את שנת התוכן 2018 עם שורת סדרות מקור עשירה, מהיום לקוחות הוט יוכלו ליהנות גם מהתכנים המקוריים של נטפליקס לצד התוכן המוביל של הוט".