נתיבי איילון שכרה משרדים בעזריאלי ראשונים ב-2.5 מיליון ש'

החברה תעזוב את משרדיה בתחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב לטובת 2,800 מ"ר במגדל של עזריאלי, שהעסקה מביאה אותו לתפוסה מלאה ■ דמי השכירות הממוצעים במגדל עומדים על 72-85 שקל למ"ר לחודש

דנה עזריאלי.  "אני לומדת מכולם"  / צילום: איל יצהר
דנה עזריאלי. "אני לומדת מכולם" / צילום: איל יצהר

קבוצת עזריאלי חתמה על הסכם עם חברת נתיבי איילון להשכרת שטח של כ-2,800 מ"ר במרכז עזריאלי ראשונים בראשון לציון. ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות.

עם חתימת הסכם זה הסתיים אכלוס המגדל, המשתרע על כ-30 אלף מ"ר. בין החברות שכבר העבירו את משרדיהן למגדל: אלקטרה, מטה חברת יינות ביתן, מכון הכושר ספייס, מכון מור וחברת DOGETHER המפעילה חללי עבודה משותפים. דמי השכירות הממוצעים במגדל ברמת גמר עומדים על 72-85 שקל למ"ר לחודש. הסכמי השכירות נחתמו לתקופות של 5-15 שנים בתוספת אופציות וכוללים גם שכירת חניות בחניון התת-קרקעי של המגדל.

חברת נתיבי איילון הפכה בשנה האחרונה לחברה ממשלתית ארצית בבעלות מלאה של מדינת ישראל. המעבר נועד לתת מענה פיסי לחברה בגדילה, שנמצאת בגיוס עובדים מסיבי והופכת לחברה ארצית.

מגדל עזריאלי ראשונים הינו חלק מפרויקט עזריאלי ראשונים הכולל קניון בשטח כ-20 אלף מ"ר, חניון תת קרקעי ובו כ-1,500 מקומות חניה, ומגדל משרדים בן 15 קומות שבהן 30 אלף מ"ר ברוטו למשרדים. הפרויקט ממוקם במזרח ראשון לציון במפגש הכבישים 431 ו-412 וממוקם מעל תחנת הרכבת ראשונים וטרמינל אוטובוסים.

את העסקאות הוביל מצד קבוצת עזריאלי מנהל השיווק עידן סיגל בסיוע עו"ד יעל הפלר, ממשרד יגאל ארנון ושות' ובסיוע משרד התיווך פקטור ונציגיו: רועי סילוני, ניר מאור וגיא יפלח.