שליטה מוחלטת של קשת בטבלת הרייטינג השבועית

הכניסה לטבלה 9 מתוך 10 תוכניות ■ גמר "גוט טאלנט" ברשת הסתפק ב-16.6% ■ סרטו של רביב דרוקר על הפצצת הכור בסוריה רשם 7.1% בערוץ עשר

גמר גוט טאלנט  /  / צילום: שלומי יוסף
גמר גוט טאלנט / / צילום: שלומי יוסף

קשת מפגינה השבוע שליטה מוחלטת בטבלת הרייטינג, עם 9 מתוך 10 התוכניות הנצפות ביותר. רשת, שנפרדה בשבוע הקודם מהתוכנית המצליחה ביותר שלה מאז הפיצול, "המירוץ למיליון", נפרדת כעת גם מ"גוט טאלנט" ששודרה שלוש פעמים השבוע ועל פי כללי ועדת המדרוג נתוניה מאוחדים לממוצע אחד, כשזו גם הנציגות היחידה שלה בטבלה. גם ללא איחוד הנתונים, גמר "גוט טאלנט" לבדו, ששודר אמש, הסתפק בנתון של 16.6% שהיה מציב אותו במקום הרביעי בלבד בטבלה השבועית.

בקשת התוכנית הבולטת היא "בייק אוף" (המשדר ששודר ביום חמישי) שמתחזקת ל-17.7% ועולה לראש הטבלה. אחריה "ארץ נהדרת" ו"צומת מילר", שאמנם נחלשות מעט אך ממשיכות גם הן לשמור על נתונים נאים. קשת גם נפרדת השבוע, עד לאחר החגים, מהעונה הראשונה של "אופירה וברקוביץ'", אחת ההפתעות של עידן הפיצול, שמסיימת עונה בשעות הלא אטרקטיביות של יום שישי בערב, עם ממוצע של 6.6%.

בערוץ עשר התוכנית הבולטת היא "גב האומה" ששודרה אתמול עם 7.9%, ואחריה סרטו המרתק של רביב דרוקר על הפצצת הכור בסוריה שרשם נתון של 7.1%. בסך הכל, ערוץ עשר שומר בשבועות האחרונים על נתון כמעט זהה בכל הנוגע לממוצע הפריים-טיים השבועי (20:00-23:00), וגם השבוע אין שינוי דרמטי במצבו מן האספקט הזה עם 6.3%. קשת שומרת בפרמטר הזה על יציבות עם 12.2%, וממשיכה להוביל בפער גדול על רשת ששוב יורדת אל מתחת ל-10%, אל נתון של 9.6%.

חדשות בסוף שבוע: אילה חסון בערוץ עשר שומרת בדיוק על הנתון שהשיגה בשבוע שעבר, 6.3%, אך הפעם ההתחזקות של "אולפן שישי" בקשת (7.8%) וברשת (6.4%) מציבה אותה מאחורי התוכנית שמשודרת באפיקים 12 ו-13 (14.2% מצרפי) בהגשת דני קושמרו.

ביום שבת, חדשות סוף השבוע בהגשת דנה ויס, נחלשת גם בקשת וגם ברשת - 9.9% בכל אחד משני הערוצים, ונתון מצרפי של 19.8%. בערוץ עשר, "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר מתחזקת מעט ל-7.3%.

רייטינג 25.3.18
 רייטינג 25.3.18