קרא: איחוד הרשות השנייה ומועצת הכבלים - לא בקדנציה שלי

ועד עובדי משרד התקשורת הודיע היום  לעובדים כי בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם השר איוב קרא, הם קיבלו ממנו הבטחה שלא יקדם את נושא "ברית המועצות" - איחוד שני גופי הרגולציה שמפקחים כיום על שוק הטלוויזיה

איוב קרא / צלם: איל יצהר
איוב קרא / צלם: איל יצהר

ועד עובדי משרד התקשורת הודיע היום (ב') לעובדים כי בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם השר איוב קרא, הם קיבלו ממנו הבטחה שלא יקדם את נושא "ברית המועצות" - הכינוי לאיחוד שני גופי הרגולציה שמפקחים כיום על שוק הטלוויזיה, מועצת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין.

על-פי העדכון שנשלח לעובדים, בישיבה השתתפו מלבד השר גם מנכ"ל המשרד בפועל, מימון שמילה; נציג ההסתדרות, דורון קרני; ושני עוזריו הבכירים של קרא, ראש המטה שירלי שיף והיועץ אבי שמידט; והשר הבטיח במהלכה כי הנושא לא יקודם במהלך הקדנציה שלו.

כאמור, "ברית המועצות" היא הכינוי שהוענק לגוף שאמור לכלול איחוד של הרשות השנייה, המפקחת על ערוצי הברודקאסט וכעת גם על הערוצים הייעודיים; ושל מועצת הכבלים והלוויין, המפקחת על yes ועל הוט. הניסיונות המתבקשים לאחד בין שני הגופים נמשכים כבר למעלה מעשור, ועד כה לא יצאו לפועל בשל שורה של סיבות, ביניהן התנגדות נציגי העובדים למהלך שעלול לפגוע בהם.