איזי ג'ט מרחיבה את שירות טיסות הקונקשן שלה

נוסעי חברת התעופה הבריטית יוכלו להמשיך לטיסות קונקשן גם מנמל התעופה טגל בברלין, סכיפהול באמסטרדם, מרקו פולו בוונציה, שארל דה גול ואורלי בפריז, אדינבורו ואינברנס בסקוטלנד

אחרי שביססה את עצמה כחברת התעופה הזרה החזקה בישראל (לפי דוחות רשות שדות התעופה האחרונים), רוצה איזי ג'ט לנגוס נתחים גדולים יותר מעוגת טיסות הקונקשן. החברה הבריטית הודיעה על הרחבת שיתופי-הפעולה שלה עם חברות תעופה נוספות במסגרת טיסות ההמשך שהיא מציעה לנוסעים בשירות "איזי ג'ט עולמי". כעת, נוסעי החברה יוכלו להמשיך לטיסות קונקשן גם מנמל התעופה טגל בברלין, סכיפהול באמסטרדם, מרקו פולו בוונציה, שארל דה גול ואורלי בפריז, אדינבורו ואינברנס בסקוטלנד.

נמלי תעופה אלה מצטרפים כעת לגטוויק שבלונדון ומלפנזה במילאנו, עליהם הכריזה החברה מבעוד מועד. מדובר בשיתופי-פעולה עם החברות ווסטג'ט ונורוויג'ן. במקביל, החברה נמצאת במשא-ומתן לשיתוף-פעולה עם חברות תעופה נוספות, חלקן מהמזרח הרחוק.

היעד ששמה לעצמה איזי ג'ט תואם למגמה עולמית בענף התעופה. יותר ויותר נוסעים מבינים שהטיסה היא לא חלק מחוויית הנסיעה, אלא אמצעי להגיע ממקום למקום. כך גם עולה כמות הנוסעים שמעדיפים לטוס בטיסת קונקשן, הזולה יותר מטיסה ישירה. זו גם הסיבה שהחברות טורקיש אייליינס ואירופלוט הרוסית הצליחו לכבוש נתחי שוק גדולים בקרב הנוסע הישראלי - מרבית הנוסעים עם שתי החברות הללו ממשיכים בטיסות המשך ליעדים שונים בעולם, כמו תאילנד, ניו-יורק ואפילו יעדים באירופה.

גם החברות הסדירות, בהן בריטיש איירוויז, אייר אירופה ואייר פראנס, מכוונות לנגוס בשטחי טיסות ההמשך ומדגישות בפני הנוסעים בישראל ובעולם את מפת יעדי טיסות ההמשך שלהן מנמלי התעופה באירופה.