אסיפת בעלי המניות של בזק תדון בהדחת הדח"צים

העלה על סדר היום של האסיפה הכללית הקרובה את ההצעה לבחון את המשך כהונתם של הדירקטורים החיצוניים מודי קרת וטלי סימון, וזאת בעקבות לחץ של המוסדיים ואנטרופי

חברת בזק  החליטה אתמול (א') לכלול באסיפה הכללית דיון בנושא הדירקטורים החיצוניים מודי קרת וטלי סימון, וזאת בעקבות לחץ של המוסדיים ואנטרופי. קרת וסימון נמנים עם הדירקטורים שאישרו את עסקאות בעלי העניין בזק-yes ואת עסקת חלל, וכלפי התפקוד שלהם בעסקאות הללו עלתה ביקורת רבה. בעקבות הדרישה של המוסדיים שקראו להם להתפטר ובעקבות הלחץ הציבורי שמופעל על דירקטוריון החברה, הוחלט להעלות את הנושא שלהם לדיון.

האסיפה לפיכך תדון בהצעה לפיה החברה מבקשת מהאסיפה את האישור לדון בהמשך כהונתם. במקרה שהאסיפה תאשר זאת, יחליט הדירקטוריון לאחר מכן כיצד לנהוג במקרה שלהם, והאם לפתוח בתהליך הדחה. במלים אחרות, דירקטוריון בזק מבקש לנקות את עצמו מכל מה שאירע בעבר ולשפר את הממשל התאגידי בקבוצה, וחלק מכך הוא הרצון לראות את מי שהיה מעורב בעסקאות בעלי העניין הבעייתיות, מחוץ לדירקטוריון.

נזכיר כי הגופים המוסדיים ואנטרופי פנו בצורה ישירה לקרת וסימון וביקשו מהם לקחת אחריות ולהתפטר, אך עד עתה הם נמנעו מלעשות זאת. השאלה מה יקרה כעת נותרה פתוחה, ובסופו של דבר הדיקטוריון מבקש את הסמכות מהאסיפה הכללית להניע את תהליך ההדחה.

במקביל מפרטת בזק היום את אופן הגיבוש של רשימות הדירקטורים המועמדים להיבחר באסיפה הכללית שתתקיים ב-26 באפריל.