קרמבה סקיוריטי גייסה הלוואה של 10 מיליון דולר מ-WTI

סך ההשקעות בחברה גדלה ל-27 מיליון דולר • קרמבה סקיוריטי מפתחת טכנולוגיה למניעת מתקפות סייבר והשתלטות עוינת על רכבים אוטונומיים

רכב אוטונומי / צילום: shutterstock
רכב אוטונומי / צילום: shutterstock

חברת הסייבר סקיוריטי לרכב Karamba Security הודיעה היום (ג') כי השלימה גיוס הלוואה בהיקף של 10 מיליון דולר מחברת Western Technology Investment. קרמבה סקיוריטי מפתחת טכנולוגיה למניעת מתקפות סייבר והשתלטות עוינת על רכבים אוטונומיים. גיוס זה מעמיד את סך היקף הגיוס הכספי של קרמבה על 27 מיליון דולר בתוך שנתיים. החברה מעסיקה כ-40 עובדים במשרדים בישראל, ארה"ב, ואירופה. על פי הודעת החברה בשנתיים שלאחר הכרזת מוצר האבטחה שלה, עובדת קרמבה עם 17 יצרני רכב וספקי Tier-1.

קרמבה מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס כעתודה לצמיחה לא אורגנית וזאת באמצעות רכישת חברות וטכנולוגיות שיסייעו לה להאיץ את ההתקדמות העסקית שלה כמו גם לענות על הדרישה הגוברת לפתרונות שלה מקרב יצרניות רכבים אוטונומיים וחברות IoT.

מייסד ומנכ"ל קרמבה, עמי דותן, אמר כי "17 מיליון הדולר שגייסנו עד כה איפשרו לנו את פיתוחו של כלי ההגנה והמניעה שלנו ומספיקים לפעילות שוטפת לשנים הבאות. המימון החדש מספק לנו הון לצמיחה מואצת באמצעות רכישות, במידה ונמצא חברות מתאימות".

ג'יי קאהן, שותף ב-WTI, אמר לרגל הגיוס כי "אנחנו בוחנים אלפי חברות בשווקים טכנולוגיים בינ"ל ומעדיפים תמיד לחבור אל החברות שמצליחות להמציא ולטלטל את השוק שבו הן פועלות, כמו פייסבוק וגוגל שגם בהן השקענו בשלבים מוקדמים. קרמבה מהווה הזדמנות עבורנו להיות מעורבים בפעילות עסקית של אחת מחברות הסייבר המבטיחות שפועלות כיום בעולם, ובוודאי בעולם הרכב האוטונומי. אנחנו שמחים להיות שותפים באסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה של קרמבה ומצפים לשותפות ארוכת טווח ומוצלחת ביחד".