נעילה אדומה בוול סטריט; הירידות התמתנו לקראת סוף המסחר

בגזרת הדוחות: קוקה-קולה ואלפאבית היכו את התחזיות • המסחר נפתח במגמה חיובית אך עבר לירידות משמעותיות - הדאו ונאסד"ק ירדו בכ-1.7% • אמזון עקפה את גוגל מבחינת שווי שוק והיא כרגע החברה השנייה בגודלה בעולם

וול סטריט / צילום: שאטרסטוק
וול סטריט / צילום: שאטרסטוק

נעילה אדומה בוול סטריט היום (ג') וזאת לאחר פתיחה ירוקה ולאחר התמתנות קלה בירידות השערים. באסיה נרשמו עליות, ואירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת. 

 

מוקדם יותר פורסם כי התשואה לאג"ח ממשלת ארצות-הברית ל-10 שנים עקפה את הרף הסמלי של 3% לראשונה מאז 2014. נתון הריבית העולה, ולמרות הדוחות הכספיים הטובים - היום אנחנו ראינו ירידות שערים משמעותיות.

עונת הדוחות ממשיכה להתגלגל. במהלך היום פרסמו חברות קוקה-קולה, אלפאבית ואודיוקודס את רווחיהן לרבעון הראשון של 2018, שלושתן עקפו את התחזיות. 
קוקה-קולה דיווחה כי הרווח למניה הסתכם ב-47 סנט, לעומת ציפיות לרווח של 46 סנט. ברבעון הקודם הרווח למניה עמד על 43 סנט. ההכנסות עמדו על 7.6 מיליארד דולר, לעומת ציפיות של 7.34 מיליארד דולר. מדובר בירידה של 16% לעומת הרבעון המקביל, שמיוחסת למיתוג מחדש של בקבוקי השתייה.

אלפאבית  השיגה ברבעון החולף רווח של 9.93 דולר למניה לעומת התחזיות שצפו רווח של 9.28 דולר. הכנסות החברה הסתכמו ב-31.15 מיליארד דולר לעומת התחזיות המוקדמות שצפו הכנסות של 30.29 מיליארד דולר. הכנסות אלפאבית ממודעות הסתכמו ברבעון החולף ב-26.64 מיליארד דולר וההכנסות האחרות של החברה שכוללות השקעות בסטארטאפים הסתכמו ב-4.3 מיליארד דולר.

הכנסות אודיוקודס  ברבעון הראשון צמחו ב-13.5% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו כאמור ב-42.4 מיליון דולר, גבוה בכ-2 מיליון דולר מתחזיות האנליסטים. ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-13.5% ל-28.8 מיליון דולר וההכנסות משירותים גדלו ב-20.2% לכ-13.7 מיליון דולר. 

פייסבוק  ממשיכה לנסות ולמרק את תדמיתה אחרי פרשיות אבטחת המידע האחרונות. היום פרסמה הרשת החברתית את כללי המדיניות הפנימיים שבהם משתמשים לדבריה בודקי התוכן שלה כדי לקבוע איזה תוכן להסיר מהפלטפורמה. החוקים היו סודיים במשך שנים, אם כי דלפו בעבר. המסמך המלא של "כללי הקהילה" הוא באורך 8,500 מילה, וניתן לקרוא אותו כאן

אסיפת בעלי המניות של חברת U.S. Geothermal אישרה את מכירת החברה לידי אורמת בעסקה של 110 מיליון דולר. U.S. Geothermal, חברת אנרגיה מתחדשת המתמקדת בפיתוח, ייצור ומכירת חשמל מאנרגיה גיאותרמית, דיווחה אתמול (ב') כי באסיפה שנערכה לפני כמה ימים 67.9% מכלל בעלי המניות בחברה הצביעו בעד העסקה. העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים, ומניית U.S. Geothermal תימחק ממסחר בוול סטריט, כאשר החברה תהפוך לחברה-בת בבעלות מלאה של אורמת טכנולוגיות .

בגזרת המאקרו פורסם היום מדד אמון הצרכן והוא מציג מגמה טובה מהתחזית.