פרטנר השלימה חיבור למע' ההתרעות של פיקוד העורף

בדומה למתחרות, גם לקוחות פרטנר TV יקבלו הודעה על מסך הטלוויזיה בעת אירוע • החידוש: ההתרעות יופעלו בו-זמנית בכל הערוצים, כולל בעת צפייה ב-VOD

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

חברת פרטנר השלימה חיבור בין פרטנר TV למערכת ההתרעות של פיקוד העורף. המשמעות: לקוחות הנמנים עם שירותי הטלוויזיה של החברה יקבלו בעת אירוע בגזרה מסוימת חיווי על המסך מפיקוד העורף בזמן אמת, בכל ערוץ ובכל תוכן. בכך למעשה מיישרת פרטנר קו עם yes, הוט וסלקום המחוברות למערכת של פיקוד העורף.

לדברי פרטנר, אנשי שירות הטלוויזיה שלה, ביחד עם פיקוד העורף, השלימו פיתוח בלעדי המחבר את מערכת ההפעלה של ממירי פרטנר למערכת ההתרעות הארצית ומאפשר קבלת עדכונים והתרעות באופן מיידי. הפיתוח הייחודי מאפשר לראשונה קבלת התרעות גם בעת צפייה בערוצי VOD, אפליקציות תוכן, משחקים ועוד, ולא רק בערוצי הברודקאסט - כל עוד נעשה שימוש בממשק הממיר של פרטנר TV.

הפיתוח הייחודי מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד TV, ובדומה להתרעות שנשלחות לטלפון הנייד, נעשה ללא השהיה ומתקבל מיד עם שידור ההתרעה מפיקוד העורף. ההתרעה מופעלת באמצעות כתובית בצד ימין של המסך המציינת את אזור ההתגוננות שהופעל, בפורמט המוכר והקבוע של פיקוד העורף הקיים.

לדברי החברה, במציאות הקיימת, שבה חלק ניכר מהצפייה בטלוויזיה היא בתכנים מוקלטים, בתכני VOD ובאפליקציות תוכן חיצוניות, היכולת להתריע בפני הצופה על סכנה קרבה בזמן אמת היא קריטית. יש לציין כי בחלק מהפלטפורמות המתחרות לא מתקבלות התרעות לצופים בתכני VOD, והיא למעשה מתאפשרת ללקוחות הצופים בשידור חי בלבד.