מטוס איירבס 320 חדש מצטרף לצי המטוסים של ישראייר

צי המטוסים של ישראייר מתחדש: היום נחת בנתב"ג מטוס מדגם איירבאס 320 הכולל 180 מושבים שיצטרף לצי של החברה. המטוס הוחכר לתקופה של 6 שנים בחכירה יבשה כלומר שהוא יפעל על-ידי צוות של טייסי ודיילי ישראייר (להבדיל מחכירה רטובה הכוללת גם את צוותי האוויר של החברה ממנה הוחכר המטוס).

הרכש הטרי הוא המטוס הרביעי של החברה מדגם איירבאס 320. טיסתו הראשונה של המטוס צפויה להתבצע ביום שישי הקרוב לבאטומי שבגיאורגיה. בחודש הבא צפויה ישראייר לקבל מטוס נוסף שיצטרף לצי שלה, מדובר במטוס ATR. סה"כ תפעיל השנה ישראייר את טיסותיה באמצעות 10 מטוסים: שבעה מטוסים שיטיסו טייסי ישראייר ושלושה מטוסים במסגרת של חכורים חכירה רטובה, כלומר שיופעלו על ידי צוותים זרים.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, התייחס למהלך כאל "צעד משמעותי נוסף של החברה על מנת לספק את הביקושים הגוברים לחבילות הנופש ולטיסות ליעדים החדשים שנפתחים כגון אלבניה, סקוטלנד, סוצ'י, גנואה וטנריף". עוד התייחס סתיו לעליית מחירי הדלק המדאיגה את כלל חברות התעופה באומרו כי :"כניסת המטוסים הנוספים תאפשר לרסן את עליית מחירי הטיסות הצפויה בעקבות עליית מחירי הדלק."