המאדאם של תל-אביב תשלח לשנתיים מאסר בלבד

נוי חדד הורשעה היום בסרסרות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, שיבוש מהלכי משפט והלבנת הון • מועד כניסתה למאסר יידחה בחצי שנה, לטובת השלמת הליכים רפואיים אותם היא עתידה לעבור

נוי חדד / צילום: שלומי יוסף
נוי חדד / צילום: שלומי יוסף

נוי חדד, מי שנחשבה כ"מאדאם" של בית הבושת הגדול בתל אביב, הורשעה היום (ה') במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעה עם הפרקליטות בשורה של עבירות, לרבות סרסרות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, שיבוש מהלכי משפט והלבנת הון.

כתב האישום המתוקן בו הודתה חדד, כלל בין היתר הפחתה של סכום הלבנת ההון והעלמת ההכנסות בו הודתה והורשעה, מ-70 מיליון שקל, ל-20 מיליון שקל בלבד.

הצדדים הגיעו להסכמות גם לגבי העונש, ומבקשים מבית המשפט לשלוח את חדד לשנתיים מאסר בפועל בניכוי 10 חודשי המעצר שכבר ביצעה, חילוט סכום של 720,000 שקל, אותו אמורה חדד להשיג לאחר מכירת הכנס ממנו הפעילה את בית הבושת ברחוב יצחק שדה בתל אביב, וכן חילוט כספים שנתפסו בחשבונותיה של חדד, וכספים שהתקבלו ממכירת רכב הקרייזלר שלה, וכן יושת עליה קנס נוסף בסך 50,000 שקל.

עוד הוסכם, כי מועד כניסתה למאסר יידחה בחצי שנה, לטובת השלמת הליכים רפואיים אותם היא עתידה לעבור.

נזכיר, כי חדד הואשמה לפני כשנה ביחד עם תשעה נאשמים נוספים בכתב אישום חמור שכלל עבירות של סרסרות, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות ועוד.

מכתבי האישום שהוגשו, עולה כי בעוד הנשים שנאלצו לספק את שירותי המין בבתי העסק קיבלו 125 שקל על כל 250 שקל ששילם הלקוח, גרפו בעלי העסקים יותר מ-100 מיליון שקל מהעסק, וכי למרבה האירוניה, את "העסק" ניהלו ותפעלו שורה של נשים. הגברים בסיפור, כך על-פי כתב האישום, שימשו כ"קופים" או מסייעים בלבד לנשים שתפעלו את העסק המשגשג.

נציגי פרקליטות מחוז תל-אביב שנכחו בדיון, עורכי הדין נועם שביט וטליה קלמרו, ציינו כי הנימוקים העיקריים להסדר יפורטו בהרחבה בשלב הטיעונים לעונש, והם כוללים את "מצבה הרפואי המורכב של חדד, היעדר עבר פלילי קודם, הודאה וחרטה וחסכון מאוד משמעותי בזמן שיפוטי, וכמו גם הענישה הנוהגת במקרים דומים".

עורכי הדין המייצגים את חדד, בן ציון קבלר, אורי גולדמן וקובי גולדמן, ציינו בדיון כי בכוונתם להגיש בקשת חנינה, לאחר שייגזר דינה של חדד.

חדד תובא בשבועות הקרובים בפני השופט ירון לוי מבית המשפט המחוזי בתל-אביב, לשם הצגת הטיעונים לעונש, וגזירת דינה.

פרקליטיה של חדד, עוה״ד קובי גולדמן, בנצי קבלר ואורי גולדמן מסרו: ״אנו סבורים כי הגענו להסדר נכון וראוי, המשקף את כלל נסיבותיו המיוחדות של התיק. אנחנו מבקשים להודות לפרקליטות על ההקשבה, ההפנמה ואימוץ חלק בלתי מבוטל מדברינו, לרבות בעניין מצבה הרפואי המורכב של הנאשמת, וכן לכבוד השופט המגשר בני שגיא ששמע את טענותינו שהושמעו באריכות ובפירוט. אנו נמתין כעת לגזר דינו של בית המשפט שבפניו יטענו הטיעונים לעונש, ואז נגיב לגופם של דברים״.