לקראת החופש הגדול: RGE יעלה ערוץ ילדים חדש

הערוץ, שיעלה בסלקום TV ובפרטנר TV, אמור לתת מענה "לקהל חובבי סדרות האקשן וגיבורי-העל בגילאי 4-10", וכל שידוריו יהיו באיכות HD

לוגו ערוץ הילדים / צילום: באדיבות הערוץ
לוגו ערוץ הילדים / צילום: באדיבות הערוץ

ערוץ הילדים של חברת RGE יעלה לאוויר ב-1 ביולי ערוץ ילדים חדש ומיוחד לקיץ. הערוץ אמור לתת מענה "לקהל חובבי סדרות האקשן וגיבורי-העל בגילאי 4-10". שידורי הערוץ יימשכו עד סוף חופשת הקיץ באוגוסט במהלך כל ימות השבוע בין 5:00 בבוקר ל-23:00, וכל שידוריו יהיו באיכות HD.

בערוץ ישודר מגוון של סדרות רכש מספריית התוכן של ערוץ הילדים, ביניהן: סדרות האנימציה מבית DreamWorks "הדרקון הראשון שלי" ו"הרפתקאות החתול במגפיים", סדרות אנימה, הפקת המקור "האקדמיה לכדורגל" בהנחייתו של כוכב הילדים והנוער תובל שפיר ועוד.

ערוץ הילדים של RGE, המותג הוותיק בשוק הילדים שקיים כבר קרוב ל-30 שנה, משודר בשנה האחרונה דווקא בשתי הפלטפורמות הרב-ערוציות הצעירות סלקום TV ופרטנר TV, לאחר ש-yes ובעקבותיה הוט בחרו להפסיק את ההתקשרות עם הערוץ ולהעלות במקומו ערוץ שם KidZ שמופק על-ידי חיים סלוצקי.

הילי חורב-קסוטו, מנהלת ערוץ הילדים, מסרה היום (ג'): "אנו גאים להביא את ערוץ 'הירו' לצופינו בסלקום ובפרטנר ובטוחים כי יספק שעות רבות של הנאה במהלך חופשת הקיץ".