שינויים ארגוניים בכאל: ברק נרדי מונה למנכ"ל דיינרס

מנכ"ל כאל החדש מבצע שינוי ארגוני בחברה; החברה תורכב מ-7 חטיבות במקום 9 אגפים, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה תסיים את תפקידה

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל שנכנס באחרונה לתפקידו, הודיע היום על שינוי ארגוני בחברה, ולפיו החברה תהיה מורכבת מ-7 חטיבות במקום מ-9 אגפים כפי שהיה עד כה. אם עד כה שני האגפים המרכזיים חולקו לפי סוגי הלקוחות: לקוחות העסקיים והלקוחות הפרטיים, כעת החלוקה תהיה לפי תחומי פעילות: חטיבת אשראי ושותפים בראשות אורי שוקר, וחטיבת שירותי תשלום בראשות אחיה פריד.

שינוי משמעותי נוסף הוא שברק נרדי, סמנכ"ל הכספים של כאל ימונה למנכ"ל דיינרס - החברה הבת ולראש חטיבת אסטרטגיה ומשאבים. החטיבה תרכז תחתיה את תחום האסטרטגיה, כספים, חדשנות, ועוד, וכן ימוזג לתוכה אגף משאבי אנוש של החברה. עוד הוחלט במסגרת השינוי לפרק את אגף השיווק, ולחלק אותו בין החטיבות השונות בחברה. ענת נטיב, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של כאל תסיים את תפקידה. היא תישאר בשלב זה בחברה, והיא צפויה בהמשך להתמנות לתפקיד אחר בקבוצת דיסקונט, בעלת השליטה בכאל.

הלוי מונה לתפקיד המנכ"ל במקום דורון ספיר, שעבר לנהל את חברת הביטוח מגדל. הלוי כיהן לפני כן כראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק דיסקונט, והרקע הטכנולוגי שלו מעיד על כך שבכוונת החברה לשים דגש על פיתוח תחום זה, זאת לאור השינויים הדרמטיים המתרחשים בענף התשלומים והתפתחותן של אפליקציות ופתרונות בתחום התשלומים. הלוי הצליח לשמר כמעט את כל בכירי כאל במסגרת השינוי המבני שעשה בחברה. 

ענף כרטיסי האשראי נמצא כיום בטלטלה בעקבות רפורמת שטרום, שתביא להפרדת חברות כרטיסי האשראי מהבנקים הגדולים. המרוויחה הגדולה מהמלך היא כאל שנשארת תחת בעלות בנקאית, ויכולה להתמקד בצמיחה, בעוד מתחרותיה נמצאות תחת אי וודאות ומתיחות מול הבנקים בתקופת הביניים. כאל אכן מנצלת את הסיטואציה ומפגינה עד כה אגרסיביות בצמיחה.