לקוחה מתלוננת: "שתיתי מיץ תות בננה של ספרינג בטעם בנזין"

"תוך שאני בולעת את השתייה, הרגשתי מיד תחושה של בחילה וריח וטעם חריף של בנזין/נפט/טרפנטין", תיארה צרכנית בפוסט שפרסמה ברשת החברתית לאחר שפנתה לטיפול רפואי • יפאורה בתגובה: "נבדוק את הבקבוק באופן מיידי וננקוט את כל האמצעים הנחוצים על-מנת לבדוק את המקרה"

ספרינג תות בננה / צילום: אתר החברה
ספרינג תות בננה / צילום: אתר החברה

סערה ברשתות החברתיות בעקבות דיווח של צרכנית על מקרה שאירע בעקבות צריכת משקה תות בננה של המותג ספרינג של יצרנית המשקאות יפאורה-תבורי. הצרכנית, ששמה טוהר בן-שמעון, משתפת בחוויה שהתרחשה אתמול (ג') בערב. לפי התיאור, בעודה יושבת לאכול ארוחת ערב עם בני משפחתה, היא שתתה מהמשקה המדובר.

"תוך שאני בולעת את השתייה, הרגשתי מיד תחושה של בחילה וריח וטעם חריף של בנזין/נפט/טרפנטין", כתבה טוהר בן-שמעון בפוסט שהעלתה, בו היא גם מפרטת את תחושתה: "התחילה לשרוף לי הסרעפת ותחושות בחילות איומות שנשארו עד עכשיו".

בן-שמעון מציינת כי נסעה לקבל טיפול רפואי והביאה איתה את הבקבוק, וכי הריח שנדף ממנו הביא לכך שקיבלה קדימות במתן הטיפול הרפואי.

בן-שמעון מעדכנת כי פנתה אמש לשירות הלקוחות של החברה, אשר יצרו איתה קשר הבוקר (ד'). היא מדגישה כי "התחננה" בפני שירות הלקוחות להוריד "מיד את כל הבקבוקים מהמדפים" ולעדכן את הציבור, אך לטענתה "הנציגה אמרה באדישות שהם יכולים להוריד רק את סדרת הייצור של התאריך על האריזה".

עד כה זכה הפוסט לכ-4,500 שיתופים בפייסבוק.

מיפאורה נמסר בתגובה לפניית "גלובס": "הלקוחה פנתה באמצעות הפייסבוק בלילה, הבוקר חזרו אליה מהשירות הלקוחות, והשליח בדרכו אליה כעת לאסוף את הבקבוק לבדיקה. חברת יפאורה תבדוק את הבקבוק באופן מיידי ותנקוט את כל האמצעים הנחוצים על-מנת לבדוק את המקרה".