עוה"ד משה בכר ויעקב (ג'קי) בריי מצטרפים למשרד גדעון פישר

בכר צפוי לנהל את המחלקה הביטחונית במשרד, בעוד בריי מונה כמנהל מחלקת הצווארון הלבן

עו"ד גדעון פישר / צילום: שי שקולניק
עו"ד גדעון פישר / צילום: שי שקולניק

משרד גדעון פישר מצרף לשורותיו שני עורכי דין חדשים: עו"ד ד"ר משה בכר, ששירת במשך כ-30 שנים בתפקידים ביטחוניים שונים, ביניהם יועץ משפטי של ארגון ביטחוני מוביל, ינהל את המחלקה הביטחונית במשרד.

בכר החל את דרכו בפרקליטות הצבאית, בה שימש במגוון תפקידים בתחומי הייעוץ המשפטי והתביעה, וסיים את שירותו בדרגת סגן אלוף.

בנוסף לבכר, יצטרף למשרד עו"ד תנ"צ (בדימוס) יעקב (ג'קי) בריי, ששימש בעבר כראש היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, ושירת כסגן ראש יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה), ובמסגרת תפקיד זה עמד בראש צוותי החקירה לבדיקת הבחירות המקדימות במפלגות הליכוד והעבודה.

עו"ד בריי היה עד לא מזמן יועץ של המשרד, ומעתה כאמור ינהל את מחלקת הצווארון הלבן במשרד. עו"ד בריי כיהן גם כנשיא בית הדין לערעורים של המשטרה, והוא בעל תואר במשפטים ובקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן. בריי מונה כאמור למנהל תחום הצווארון הלבן במשרד.

עו"ד דפנה פישר, השותפה המנהלת של המשרד, מסרה: "בשנים האחרונות, בעקבות הגברת הרגולציה ואכיפה, תחום הצווארון הלבן הפך למרכזי וחשוב ביותר. בהתאם, אנו שמים דגש על חיזוק המחלקה ומברכים את עו"ד תנ"צ (בדימוס) בריי על מינויו למנהל המחלקה. בנוסף, התברכנו בהצטרפותו של עו"ד ד"ר בכר למשרדנו, לרכז את הטיפול בתחומי מומחיותו הייחודיים. בסיוע עורכי דין נוספים המצטרפים אלינו ובזכות שנות הניסיון הרבות שלהם, נעניק מענה כולל ומיטבי גם בנושאי הצווארון הלבן והביטחון, על רבדיהם השונים".