קבוצת יינות ביתן משיקה לראשונה מותג פרטי

המותג הוא בתחום הנון פוד תחת השם מגנוס, והוא יכלול כ-350 פריטים, בהם סירים, מחבתות וכלי אפיה • "היעד שלנו הוא שהתחום יהווה 5% מהמחזור שלנו"

נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף

אחרי התנגדות מובהקת למותג פרטי, קבוצת יינות ביתן, שבבעלות נחום ביתן, משיקה מותג פרטי משלה בתחום הנון פוד תחת השם מגנוס (Magnus). מדובר בסדרת כלי בישול, אפייה ואביזרי עזר למטבח שיימכרו בבלעדיות ברשתות יינות ביתן ומגה בעיר. הקטגוריה מונה כ-350 פריטים בהם: סירים, מחבתות, תבניות, כלי אפיה, סכיני שף, אביזרי עזר ועוד, ובקבוצה מקווים כי היא תגיע לשיעור של 5% מכלל מכירות הרשת.

נתי בר, סמנכ"ל סחר ושיווק של קבוצת יינות ביתן, מציין היום (ג') כי הרשת סימנה את תחום הנון פוד כתחום אסטרטגי, ואת המהלך הראשון היא מבצעת בתחום כלי המטבח, שהיה מצומצם אצלה עד כה. לדבריו, "היעד שלנו הוא שתחום הנון-פוד יהווה 5% מהמחזור שלנו". הרשת מפרטת כי מחירי סירים ומחבתות ינועו בין 140-560 שקל. לדבריו, יש בכוונת הקבוצה להרחיב את המותג הפרטי לתחומים נוספים, כמו טקסטיל לבית - מצעים ומגבות, מוצרי חשמל קטנים למגוון פתרונות לבית ולמטבח, כלי אחסון וציוד לבעלי חיים. המשמעות היא פעילות בקטגוריות בהן הספקים הגדולים של הרשת לא פועלים כיום.