רמי לוי תקים 12 מתקנים רובוטיים להרחבת פעילות האונליין

החברה חתמה על הסכם עם חברת קומונסנס רובוטיקס להקמת 12 מתקנים-אתרים רובוטיים לצורך מתן שירותי הזמנות מקוונות באמצעות פתרון טכנולוגי רובוטי מתקדם

רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה / צילום: איל יצהר
רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה / צילום: איל יצהר

חברת רמי לוי  חתמה על הסכם עם חברת קומונסנס רובוטיקס להקמת 12 מתקנים-אתרים רובוטיים לצורך מתן שירותי הזמנות מקוונות באמצעות פתרון טכנולוגי רובוטי מתקדם.

בשלב הראשון יוקמו שני אתרים אשר יתחילו לפעול עד סוף 2019, ובשלב השני יוקמו 10 אתרים אשר יתחילו לפעול עד סוף יולי 2021. אתרים אלה יתנו שירות ומענה בתחום המכירות המקוונות לצרכן בפריסה ארצית.

ספק השירותים יעניק לחברה שירותים הכוללים, בין היתר, קבלת פריטים, אחסונם, ליקוטם על-פי הזמנת הלקוח המקוונת ואריזתם, והכול באמצעים טכנולוגיים רובוטיים מתקדמים.

הצדדים הסכימו כי החל מהשנה השלישית למועד תחילת הפעילות, יעמוד מספר ההזמנות המינימלי על אלפי הזמנות ביום מהאתרים. רמי לוי תשלם לספק השירותים בגין כל הקמה של אתר מקדמה (כנגד בטחונות) לצורכי הקמת האתר, אשר תקוזז מהתשלומים החודשיים שעל החברה לשלם לספק השירותים בגינו. עוד היא מציינת כי סכום המקדמה שתשלם החברה לספק השירותים עבור כל אתר אינו מהותי לחברה.

בהסכם נקבעה תמורה חודשית שהחברה תשלם לספק השירותים ושתהא בשיעור ממחירי המוצרים שהוזמנו ולא פחות מסכומי מינימום שנקבעו בניכוי המקדמות וניכויים נוספים שנקבעו.

ספק השירותים התחייב כלפי החברה לרמת שירות מסוימת ולמנגנון של פיצוי לחברה למקרה של תקלות.

החברה מציינת כי היא "רואה בהתקשרות זו מהלך חשוב במסגרת האסטרטגיה שלה להטיב עם הצרכן בשירות ובאיכות, ובתוך כך פועלת כאמור להרחיב את תחום המכירות המקוונות בחברה ולייעל אותו תוך הקטנת עלויות התפעול שלו".