וולמארט משיקה משלוחים על בסיס טכנולוגיה של ברינגג

וולמארט, המחפשת דרכים חדשות להרחיב את יכולות השילוח שלה, תתחיל תקופת ניסיון בה תעשה שימוש בטכנולוגיה של החברה הישראלית בשתי ערים גדולות בארה"ב - נאשוויל וניו-אורלינס

וולמארט / צילום: רויטרס
וולמארט / צילום: רויטרס

וולמארט (Walmart), ענקית הקמעונאות הגדולה בעולם, הכריזה על שיתוף-פעולה עם חברת ברינגג (Bringg) הישראלית. וולמארט, המחפשת דרכים חדשות להרחיב את יכולות השילוח שלה, תתחיל תקופת ניסיון בה תעשה שימוש בטכנולוגיה של החברה הישראלית בשתי ערים גדולות בארצות-הברית - נאשוויל וניו-אורלינס.

השירות, המכונה על-ידי החברה "Spark Delivery", מתמקד ב-"Last mile", כלומר החלק האחרון בשרשרת השילוח בו מוצרי מזון ומגוון מוצרים אחרים לבית מועברים מהסופרמרקט אל דלת הלקוח.

כחלק מהשירות, הטכנולוגיה של ברינגג תאפשר לוולמארט לנהל צי משלוחים שיורכב מנהגים עצמאיים שיספקו את המצרכים לבית הלקוחות ויגויסו למשימות לאחר הליך מיוחד (crowdsourcing). הנהגים יוכלו לקבל תשלום עבור משימות בודדות, לאחר שישבצו את עצמם בחלונות הזמנים המתאימים להם ויקבלו את כל המידע המדויק הנדרש עבורם על-מנת להביא את המשלוח לכתובת המיועדת ביעילות ובזריזות מרבית.

הפלטפורמה של ברינגג תעניק לוולמארט כלים לניהול הנהגים ומעקב בזמן אמת אחר כל חלק בהליך השילוח. כך, החברה תוכל לנתח את הביצועים, להגיע לתובנות במהירות ולשפר את ההליך.

להערכת החברה, באמצעות השירות החדש, וולמארט צפויה "לייעל את צי המשלוחים שלה ולהגדיל את שטח אספקת המשלוחים בארצות-הברית, כך שיכסה 40% ממשקי-הבית".

גרג פורן (Greg Foran), נשיא ומנכ"ל וולמרט ארה"ב, מסר היום (ה'): "אנו חוסכים זמן ללקוחות שלנו על-ידי שימוש ומינוף בטכנולוגיה חדשה וחיבור של כל חלקי הארגון לחוויית קנייה אחת: חנויות גדולות, איסוף מהיר, אספקה מהירה ואפליקציות ואתרי אינטרנט נגישים ופשוטים לשימוש".

פורן הוסיף כי "אנו משרתים את הלקוחות שלנו בדרכים שאף אחד אחר לא יכול, והשימוש ב-Spark Delivery הוא עוד אחת מהדרכים אותן אנו בוחנים להבאת מצרכים איכותיים אל דלת הבית של הלקוחות שלנו".