אלי עזור | בלעדי

אלי עזור מנהל מגעים להזרמת כסף לערוץ עשר

על רקע אי-הוודאות בנוגע לגורל הערוץ, נעשים בימים האחרונים מאמצים שימנעו ממנו לקרוס מיידית • כך, ערוץ עשר גייס ביומיים האחרונים 10 מיליון שקל, בין היתר, ממשקיע חיצוני שיסייעו לו לשרוד עד ההכרעה על המיזוג

לוגו ערוץ 10
לוגו ערוץ 10

על רקע העיכוב באישור המיזוג עם רשת ואי-הוודאות בנוגע לגורל ערוץ עשר, נעשים בימים האחרונים מאמצים שימנעו מהערוץ לקרוס מיידית: ל"גלובס" נודע כי ביומיים האחרונים גייס ערוץ עשר מיליון שקל שאמורים לסייע לו לשרוד בחודשים הקרובים. חלק לא מבוטל מהסכום גויס על-ידי משקיע חיצוני שלא נמנה עם בעלי המניות של הערוץ כיום.

במקביל נעשה ניסיון לגייס משקיעים שיכנסו כבעלי מניות, בין היתר, לאחר שבבדיקות שנערכו התברר כי לן בלווטניק, מי שהיה אמור להיות בעל מניות מרכזי בערוץ הממוזג, לא יוכל להחזיק בו יותר מ-49%.

ל"גלובס" נודע כי אחד מהגורמים שמולם מתקיימים מגעים הוא אלי עזור, המחזיק בין היתר בבעלות על "מעריב", קבוצת "ג'רוזלם פוסט", תחנות רדיו אזוריות וערוצי ספורט. גם אם השיחות יעלו יפה, עזור לא יוכל להחזיק יותר מ-9% מהמניות בשל הבעלויות הצולבות.

לערוץ עשר יש חובות גדולים לספקים שונים, חברות הפקה אולפני צילום וכדומה, ולכן החיפוש אחרי משקיע נעשה כדי לשרוד את התקופה הקשה בעזרת גורם נוסף שיזרים כסף. פרט לניסיון לגייס משקיעים, נעשו בימים האחרונים שיחות עם גורמים מולם יש לערוץ חובות במטרה לפרוס אותם על פני זמן, מה שיוריד בשלב הראשוני את הלחץ על הערוץ.