קבוצת קופיקס מינתה למנכ"ל את אירם גרייבר, לשעבר מנכ"ל וילי פוד

גרייבר, שהודח מתפקידו כמנכ"ל וילי פוד ביוני 2017, שימש בתקופה האחרונה כיועצו של רמי לוי • לוי, שבאחרונה רכש את השליטה בקבוצת קופיקס, מתכנן להרחיב את פעילותה בשנתיים הקרובות ליותר מ-50 סניפי מרכולים ו-150 בתי קפה

סניף סופר קופיקס ברחוב הרצל בתל-אביב / איל יצהר
סניף סופר קופיקס ברחוב הרצל בתל-אביב / איל יצהר

מנכ"ל וילי פוד לשעבר, אירם גרייבר, מונה למנכ"ל קופיקס. גרייבר יחליף בתפקיד את יצחק אניג'ר, ששימש כמנכ"ל זמני בחברה. באחרונה נרכשה השליטה בקבוצת קופיקס על-ידי רמי לוי

כבר כמה חודשים שקופיקס  מתנהלת ללא מנכ"ל קבוע, מאז שיקי ודמני סיים את תפקידו את תפקידו לאחר שרמי לוי השתלט על החברה. ודמני שימש בתפקיד מנכ"ל החברה כ-8 חודשים והחליף את המנכ"ל הקודם של הרשת, חיים אהרון, שניהל את החברה מיום הקמתה.

גרייבר הודח מתפקידו כמנכ"ל וילי פוד על-ידי האחים צביקה ויוסי ויליגר ביוני 2017. בתקופה האחרונה שימש גרייבר כיועץ של רמי לוי, והיום (ד') מדווחת הקבוצה על מינויו לתפקיד מנכ"ל קופיקס באופן רשמי. גרייבר (52) נחשב למנהל מוערך ושימש בעברו גם כמנכ"ל חברת פוליבה.

ביולי האחרון השלים רמי לוי את ההשתלטות על רשת בתי הקפה והסופרים המוזלים קופיקס. הרשת מפעילה כיום כ-30 סניפי מרכולים במרכזי הערים וכ-130 בתי קפה, כאשר במהלך השנתיים הקרובות לוי מתכנן שהיא תרחיב את פעילותה ותמנה למעלה מ-50 סניפי מרכולים וכ-150 בתי קפה.

בחודש יוני האחרון הציגה קופיקס הפסד תפעולי של יותר מ-5 מיליון שקל והפסד נקי של קרוב ל-4 מיליון שקל בסיכום הרבעון הראשון של השנה, אחרי שגם בסיכומה של שנת 2017 לא הצליחה להרוויח והפסדיה עמדו על 2.5 מיליון שקל.

קופיקס נפגעה בשנה שעברה מהחלטתה להעלות את מחיר הבסיס על מוצריה מ-5 ל-6 שקלים, וגם החזרת מחירי המוצרים למחיר המקורי לצד הוספת מוצרים מוגדלים במחירים גבוהים קצת יותר לא סייעו לה עד כה לשינוי המגמה השלילית בפעילות.