מנהל עבודה נהרג אתמול בלילה בתאונת עבודה באתר הרכבת הקלה בת"א

ההרוג, בן 73, נפגע מפגיעת מערבל בטון • הנהג הפוגע נמלט תחילה מהמקום, אך שב לאחר מכן

עבודות הרכבת הקלה בתל אביב/ צילום: איל יצהר
עבודות הרכבת הקלה בתל אביב/ צילום: איל יצהר

עוד תאונה קטלנית באתרי עבודה. אתמול בלילה נהרג מנהל עבודה מחברת דניה סיבוס באתר לבניית הרכבת הקלה בשדרות יהודית בתל-אביב. את הפרויקט כידוע מובילה נת"ע, ואת הביצוע מובילות סולל בונה וחברה זרה בשם CRTG. דניה סיבוס משמשת כקבלן מבצע עבורן. נת"ע עצרה את העבודות באתר עד לבירור נסיבות התאונה.

מנהל העבודה שנהרג הוא בני גרינברג, בן 73. אחד מבני משפחתו העלה בשעות האחרונות תמונתו לפייסבוק וכתב: "אבא שלנו היקר נהרג באסון נורא. אין לי מילים לתאר את גודל האבדן. תהום נפערה בליבנו".

ממד"א נמסר כי "בשעה 21:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולך רגל שנפגע ממשאית בדרך מנחם בגין פינת החשמונאים, סמוך לאתר עבודות הרכבת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר בשנות השישים במצב אנוש תוך פעולות החייאה".

רק לאחר שהגיעו כוחות ההצלה והמשטרה ובדיקת האירוע החלה התברר כאמור שמדובר במנהל עבודה ולא בהולך רגל שאינו קשור לאתר הבנייה. מדובר בהרוג השני מתחילת השנה בעבודות לבניית הקו האדום של הרכבת הקלה. בינואר השנה נהרג בהאא קנאנה, בן 19, בתאונה שהתרחשה בפתח תקווה באזור שבו מוקם אתר "דיפו", המשמש אזור לוגיסטי. התאונה אז אירעה עקב התהפכות מנוף.

הפועל שנהרג הלילה הוא ההרוג ה-37 מתחילת השנה בתאונות שהתקיימו באתרי בנייה. בנוסף נהרגו מתחילת 2018 שני עוברי אורח כתוצאה מעבודות באתרי בנייה.

מחברת דניה סיבוס נמסר: חברת דניה סיבוס מבכה את מותו הטרגי של מנהל העבודה באתר ומשתתפת באבלה הכבד של המשפחה. עם היוודע פרטי האירוע הטיפול בנושא הועבר לחקירת המשטרה.