ח"כ רועי פולקמן: "דיור בר-השגה בתל-אביב הוא לעג לרש"

"אלה לא דירות למעמד ביניים. אלה לחלוטין דירות לעשירון 9-10", אמר פולקמן בכנס בנושא שכירות • עוד אמר פולקמן כי תמך בבחירות המוניציפליות האחרונות באסף זמיר, מכיוון שהאחרון שיתף פעולה בנושאי שכירות ודיור בתל-אביב

"הדיור בר-השגה בתל-אביב הוא לעג לרש. מדובר בסך-הכול ב-100 דירות, ועיריית תל-אביב עשתה על זה קמפיין ענק שנקרא "דיור בהישג יד". לזרוק 10 דירות בפרויקט מידטאון ולקרוא לזה דיור בר-השגה זה לא רציני. הייתי בדירות האלה, ואלה לא דירות למעמד ביניים. אלה לחלוטין דירות לעשירון 9-10". את הדברים אמר הבוקר (ה') ח"כ רועי פולקמן (כולנו) בכנס בנושא שכירות שארגן ועד שוכרי הדירות בשיתוף מגוריט שהתקיים בקריה האקדמית אונו.

פולקמן הוסיף כי במסגרת קידום חוקים לטובת שכלול חוק השכירות בתל-אביב, זכה בקדנציה האחרונה לשיתוף-פעולה גדול יותר מסגן ראש העירייה אסף זמיר, מאשר ראש העירייה רון חולדאי ולכן תמך בבחירות המוניציפליות האחרונות בזמיר. בכנס השתתף גם זמיר עצמו שאמר כי מאז הבחירות חולדאי מסרב לדבר עמו, ואם הנושאים החשובים לזמיר שעלו בקמפיין הבחירות לא יקבלו ביטוי במועצת העיר שתורכב ב-4 בדצמבר, קיים "תרחיש סביר" כי יישב באופוזיציה.

דיור בר השגה תל אביב / הדמיה: אורית מילבאור אייל
 דיור בר השגה תל אביב / הדמיה: אורית מילבאור אייל