לאיזה סרטון של דני קמושביץ' להאמין - נתניהו או של לפיד?

לאיזה דני קמושביץ אתם מאמינים יותר - לזה מהסרטון עם נתניהו או לזה שנתן גיחה בסרטון של לפיד?

יאיר לפיד/ צילום: איל יצהר
יאיר לפיד/ צילום: איל יצהר

לאיזה דני קמושביץ אתם מאמינים יותר? לשחקן מן הסרטון עם ראש הממשלה נתניהו מלפני כשבועיים? או לדני קמושביץ שהעלה סרטון עם ח"כ יאיר לפיד?

הבחירות עוד לא כאן, אך מלחמת הסרטונים בפתח.

לכבוד החנוכה, העלה נתניהו סרטון היתולי ובו במהלך תור לרכישת סופגניות הוא מונה בפני "דני מן הפייסבוק" את ההצלחות הכלכליות שלו. בסוף הסרטון, אחרי שקמושביץ ממהר לרכבת הקלה נזכר לעצמו נתניהו "אוי, לא דיברתי איתו על התשתיות".

הסרטון עורר תגובות ברשתות החברתיות, כאשר נשמעו טענות על כך שהסרטון אינו אמין. נתניהו לא נצפה בעשור האחרון כאשר אינו מוקף במאבטחים ובאנשים שמבצעים עבורו את משימות היום-יום. למעשה, במציאות נתניהו לא עומד בתורים, וספק אם הוא זוכר מה הם מחירי המוצרים או איך נראה השימוש האמיתי בתחבורה ציבורית.

 


אתמול (שבת) העלה ח"כ יאיר לפיד סרטון מתחרה ובו מככב אותו השחקן, הקומיקאי דני קמושביץ, תחת הכותרת "כל מה שראש הממשלה שכח להגיד בסרטון לחנוכה".

לפיד אומר לדני, שאינו מכיר אותו מן הפייסבוק כי "חסמתי אותך כבר ב 2009". אלא שהוא מכיר אותו מן ההסרטון של נתניהו את דני מהפייסבוק, ״דיברת עם נתניהו על הפקקים? הוא לא שמע על הפקקים… על המזוודות עם מיליוני דולרים שהוא מעביר לחמאס בזמן שהם יורים עלינו טילים, דיברתם?

"העיקר צחקת על החקירות. …. נורא מצחיק אותו שחיתות  ולהסית נגד שלטון החוק״.

דני משיב לו: ״זה פחות מצחיק, אבל בכל זאת אני קומיקאי״.

התקשרנו לקמושביץ כדי לשמוע ממנו באיזה סרט משחקו יותר אמין, אבל הוא כבר נמצא בצד של ״הפוליטיקאים״ ובחר להפנות אותנו לסוכנת השחקנים שלו.

בינתיים בעמוד הפייסבוק שלו, חבריו האישיים מתלוצצים עמו.

צילום מסך מהפייסבוק
 צילום מסך מהפייסבוק