איש חשוב מאוד בעבודה? אבי גבאי גישש עם יהודה לוי על הצטרפות לעבודה

הפנייה ללוי נעשתה סביב סוף חודש ינואר, כשבועיים לפני הפריימריז במפלגה • לוי המתין עם תשובתו עד לתוצאות הפריימריז במפלגה, וענה בשלילה

במסגרת מסע החיפושים אחרי משוריינים למפלגת העבודה לגלובס נודע שלפני כמה שבועות פנו מטעם המפלגה לשחקן יהודה לוי, מתוך מחשבה לשבצו במקום העשירי ברשימה, שריון השמור לשיקול דעתו של יו"ר המפלגה.

לוי נחשב שחקן מוערך ופופולרי ואף בעבר שיחק עם הרעיון של להיות דמות משפיעה בעולם הפוליטי, אך השנה הוא לא ייכנס לזירה הפוליטית. הוא השיב למפלגה בשלילה.

הפנייה ללוי נעשתה סביב סוף חודש ינואר, כשבועיים לפני הפריימריז במפלגה. אנשים המכירים את לוי יעצו לו להמתין ולראות את תוצאות הפריימריז במפלגה ולקבל החלטה רק לאחריהם.

בשיחה עם יהודה לוי, אשר אינו נמצא בארץ, הוא נזהר מלתת תשובה ישירה אך לא הכחיש את המידע. 

בראיון שנתן לוי לפנאי פלוס לפני כמה חודשים אמר שאינו שולל כניסה לפוליטיקה. מה עם לרוץ לפוליטיקה? הוא נשאל אז על ידי מגזין הרכילות וענה: "עוד לא הגעתי לשלב הזה, אבל אני לא שולל אותו בעתיד. כרגע, אני לגמרי עושה את מה שאני עושה בלי להיכנס לפוליטיקה, כי אני רוצה לעזור לנזקקים ולסובלים. אני חושב שפוליטיקה זה חשוב וזה מה שגורם לדברים להשתנות, ואני לא פוסל את זה בעתיד. זה עניין של בשלות וחלוקת אנרגיה, ואני מאמין שזה יגיע, זה כבר מבעבע בתוכי. אני יכול לומר בבטחה שמשהו יקרה איתי בתחום הזה בשנים הבאות. אני נמצא בכל כך הרבה מוקדים של עזרה שאני בטוח שאכנס ברבאק במשהו בעתיד".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "לא מתייחסים לנושא השריונים. כפי שכולם יודעים, למפלגת העבודה תהיה את הנבחרת הטובה ביותר בכנסת ובממשלה הבאה".