עסקת ענק בלב תל אביב: מתחם מד"א נמכר ב 261 מיליון שקל

קבוצת בנייני העיר הלבנה, קרן JTLV וישרוטל ירכשו את מתחם מד"א בבזל • במסגרת הבנייה המחודשת ייהרס המבנה הקיים, בו שוכנת תחנת מד"א, ובמקומו יוקם פרויקט מגורים ומלונאות על המגרש שצפוי לכלול 30 דירות גדולות בשטח ממוצע של כ-200 מ"ר, שטחי מסחר ומלון

ליאור רביב, מנכ“ל ישרוטל. / צילום: אריק סולטן
ליאור רביב, מנכ“ל ישרוטל. / צילום: אריק סולטן

המכרז למכירת מתחם מד"א בתל אביב הסתיים מוקדם יותר היום, (ב'), כאשר הקבוצה הזוכה לרכישת המתחם כוללת את בנייני העיר הלבנה, JTLV וישרוטל, שישלמו על המתחם סך של 261 מיליון שקל.

במסגרת הבנייה המחודשת ייהרס המבנה הקיים, בו שוכנת תחנת מד"א, ובמקומו יוקם פרויקט מגורים ומלונאות על המגרש שצפוי לכלול 30 דירות גדולות בשטח ממוצע של כ-200 מ"ר, שטחי מסחר ומלון. תוכנית בנין העיר שחלה על המגרש מאפשרת בניית 80 דירות קטנות, אך בכוונת היזמים להקים מספר נמוך יותר של דירות בשטח גדול, ואת חלק משטחי המגורים להמיר למלונאות. על פי התכנית, דירות המגורים בפרויקט, יוכלו לעשות שימוש בשירותי המלון לרבות ברכית שחייה, חדר כושר ושירותי קונסיירז'.

הצעת הרכישה שהציעו בנייני העיר הלבנה בבעלותו של איציק בן שוהם ובניהולו של גבי קלמן (40%) אשר זכתה בפרויקט יחד עם חברת ישרוטל (20%) וקבוצת JTLV (שלה 40%) בה שותפים אמיר בירם, שלמה גוטמן ואריאל רוטר גברה על הצעות של חברות כגון אזורים, גינדי החזקות, קנדה ישראל, משפחת ויין, יוסי אברהמי ועוד. 

ליאור רביב, מנכ״ל ישרוטל מסר כי "זהו צעד משמעותי נוסף בכניסתנו לעולם המלונאות האורבנית בתל אביב. המטרה שלנו הינה להמשיך להתבסס בתחום המלונאות בתל אביב והמלון בבאזל הינו צעד נוסף בכיוון זה".

איציק בן שוהם, יו"ר ומייסד בנייני העיר הלבנה: "פרויקט הבוטיק במתחם בזל ייצר עירוב שימושים חדשני ופורץ דרך ובו מלון ומגורים איכותיים. שיתוף הפעולה המוצלח עם ישרוטל והחיבור שלנו לעיר ולערכיה יסייעו לנו להקים את אחד המתחמים המשמעותיים שניבנו בעיר תל אביב".